Besnijdenis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door caroline27, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    dat dacht ik al ;) veel NLse vrouwen kiezen de naam Iman! zoals mijn moeder ook dus :) waar komt jouw Egyptenaar vandaan?

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @layla: ik bedoel het ook van beide kanten. Ik weet natuurlijk niet wat er tussen jullie gebeurd is.

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik ben zo genoemd en dat was nu 7 jaar geleden je hoorde die naam nooit... nu wel... weer een voordoordeel haha

4. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    mijn moeder heeft die naam 25 jaar geleden gekozen ;)

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    mashallah! ben je daar geboren of zijn jullie verhuist toen je klein was?

6. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ik ben in NL geboren en we gingen op mijn 16e naar Egy.. daar heb ik mijn school afgemaakt en gestudeerd. en sinds 2 jaar met een Egy man getrouwd ;)

7. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    mashallah! Hoe bevalt het leven daar?

8. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    ik vind het heerlijk! ik zou nooit meer terug willen naar NL (wel op vakantie natuurlijk). zeker waar ik woon, dus niet in Cairo maar in het rustige groene 6th Oct, is het heerlijk..

9. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Mijn man komt uit Alexandrie ook heel anders dan cairo veel schoner.... en rustiger! Ik ben geweest en wilde ook niet meer terug! Wie weet insha Allah.. woon je vlak bij je ouders?

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @saartje7

ik zelf ben dan van turkse afkomst. maar ik wil al heel lang op vakantie gaan naar egypte. Ik ben er nooit geweest mar ik vind de mensen, de cultuur, het eten, gewoon alles heel anders en heel mooi.

ik heb dan die film the mummy, the mummy returns en the scorpion king gezien en die zijn in egypte opgenomen. en dat vond ik heel mooi en interesant om een ander islamitisch land te zien.

insallah gaan we ooit naar egypte en ook naar marokko dat vind ik ook een heel mooi land.

wat goed trouwens dat je als nler in egypte woont en moslima bent geworden. dat zie of hoor je maar weinig. ken je nog meer mensen die net zoals jij zijn in egypte.

11. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    haha, misverstandje! ik ben half Egyptische en moslim van geboorte ;) mijn moeder is echter wel bekeer 25 jaar geleden en woont op het moment door studieomstandigheden van mijn broers in NL, maar ze kunnen allemaal niet wachten om terug te gaan! we vinden het allemaal heerlijk hier.

maar ik ken best een aantal bekeerde moslima's in Egy, die dus ook met een Egy man zijn getrouwd. het komt vaker voor dan je denkt..

we zitten wel zwaar offtopic nu he :oops:

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Het hele verhaal vertellen? nou er is niet veel te vertellen maar We kennen elkaar van de middelbare school en het MBO toen was het altijd gezellig, toen hebben we elkaar terug gevonden en altijd leuke gesprekken gevolgd via msn, jij woont in rotterdam en ik in hellevoetsluis en als ik dan bij mijn ouders in rotterdam was ( die ik niet vaak zie ) dan verwachte jij van mij dat ik dan bij jou langs kwam :( toen werd je daar boos over dat ik dan niet kwam en op de een of andere dag zonder wat te zeggen heb je me gewist uit je msn lijst, reageerde niet op mijn mailtjes of berichtjes en uiteindelijk kreeg ik een berichtje en zei je dat je geen zin meer had in onze vroendschap vanwege onze sterk verschillende meningen :( nou sorry hoor als je de mening al niet kan accepteren van vrienden dan ben je geen echte vriend ..... Maar goed als jij je al zegt dat we nooit een vriendschap hebben gehad dan vind ik dat jammer maar helaas ... voor jou 10 andere hoor ! Denk je dat ik het met al mijn vrienden altijd overal over eens ben NEE denk dat niemand dat is maar goed ik stop wel want dit is zo off topic maar kon het niet laten om te reageren :oops:

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Lotte

Deel Deze Pagina