Personeels bonuskaart is alleen maar dat j per maand (of per kwartaal) een x bedrag terug krijgt van j gekochte boodschappen dus soort korting maar daar helpt bonus j niet bij. J krijgt iets van 25% korting op j aankopen maar daar dit ook een max aan zoiets is t in elk geval
Echt onzin inderdaad! Het is inderdaad wél zo, dat de bonuspasjes van het personeel gekoppeld is aan het personeelsysteem. Je krijgt dan inderdaad 10% korting op je boodschappen, maar met een max van 75 euro. En dat is dan per 3 maanden. Dus als je voor 750 euro boodschappen gaat doen, kom je wel aan die totale korting.
Ja inderdaad! Vooral met kortingsbonnetjes vind ik het vreselijk irritant. Bij de lihl bonnen vooral! Die halen ze met gemak over hun scanner maar als er dan iets niet helemaal klopt krijg je die korting niet en hebben ze er zo een dikke streep opgezet én niet even gezegd dat de korting er niet af gaat.
Was t maar zo een feest. 10% krijgen ze. Per 3 maanden 75 euro,als je voor 750 euro boodschappen heb gedaan, dit is t maximum.
Nou, ik weet haast zeker dat ze dat niet doen. En als ze t doen, dan hebben ze geluk dat de bedrijfsleider t niet ziet, want dan hebben ze zo hun ontslag te pakken. Ze gebruiken een algemeen filiaalnummer, NIET van hun eigen pas,dat zou mooi zijn,haha. Lekker zelf bij de Lidl boodschappen doen, en 75 euro vangen van de klanten, haha.....
Ik check ook altijd mijn bonnetjes... Ik heb wel eens gehad toen ik een bloemkool kocht, (die de cassiere dus zelf aanslaat op de kassa en niet gescant hoeft te worden) ze de verkeerde code aansloeg. Toen ik op mijn bon keek, had ik dus een doos wijn à 18 euro gekocht ipv een bloemkool... Duur bloemkooltje wel Gelukkig had ik het gelijk door, door op mijn bon te kijken! Tegenwoordig doe ik toch maar een sticker op mijn groenten waar het bedrag op staat! (bij die weegschaal voor de groenten/fruit)
Ik reken tijdens het shoppen ook me ongeveer prijs en weet dus ook direct of het klopt. Werkt voor mij heerlijk. Bij de appie hier eigenlijk nooit problemen. Kassieres kennen me en toetsen bonuskaartnummer v/d winkel in, ik krijg gewoon me korting. Dus wat dan nog als hun er iets mee zouden verdienen, denk niet dat het zo is, maar zal jou een zorg zijn? En die 35% stickers? Leg ze altijd vooraan is duidelijk voor hun en er gaat nooit iets fout.