bespaar geld...controleer je kassabon!

Discussie in 'De lounge' gestart door dirksmama, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Personeels bonuskaart is alleen maar dat j per maand (of per kwartaal) een x bedrag terug krijgt van j gekochte boodschappen dus soort korting maar daar helpt bonus j niet bij.
    J krijgt iets van 25% korting op j aankopen maar daar dit ook een max aan zoiets is t in elk geval

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Echt onzin inderdaad!

Het is inderdaad wél zo, dat de bonuspasjes van het personeel gekoppeld is aan het personeelsysteem. Je krijgt dan inderdaad 10% korting op je boodschappen, maar met een max van 75 euro.
    En dat is dan per 3 maanden.
    Dus als je voor 750 euro boodschappen gaat doen, kom je wel aan die totale korting. ;)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik kijk hem ook goed na. En inderdaad kunnen ze nogal wat fouten maken.

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    herkenbaar, de AH ja, mogen ze wel eens wat aan gaan doen, anders komen ze er bekend om te staan

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja inderdaad! Vooral met kortingsbonnetjes vind ik het vreselijk irritant. Bij de lihl bonnen vooral! Die halen ze met gemak over hun scanner maar als er dan iets niet helemaal klopt krijg je die korting niet en hebben ze er zo een dikke streep opgezet én niet even gezegd dat de korting er niet af gaat.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Was t maar zo een feest. :D 10% krijgen ze.
    Per 3 maanden 75 euro,als je voor 750 euro boodschappen heb gedaan, dit is t maximum.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nou, ik weet haast zeker dat ze dat niet doen.
    En als ze t doen, dan hebben ze geluk dat de bedrijfsleider t niet ziet, want dan hebben ze zo hun ontslag te pakken.
    Ze gebruiken een algemeen filiaalnummer, NIET van hun eigen pas,dat zou mooi zijn,haha.
    Lekker zelf bij de Lidl boodschappen doen, en 75 euro vangen van de klanten, haha.....

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik check ook altijd mijn bonnetjes...
    Ik heb wel eens gehad toen ik een bloemkool kocht, (die de cassiere dus zelf aanslaat op de kassa en niet gescant hoeft te worden) ze de verkeerde code aansloeg. Toen ik op mijn bon keek, had ik dus een doos wijn à 18 euro gekocht ipv een bloemkool... Duur bloemkooltje wel :D
    Gelukkig had ik het gelijk door, door op mijn bon te kijken!
    Tegenwoordig doe ik toch maar een sticker op mijn groenten waar het bedrag op staat! (bij die weegschaal voor de groenten/fruit)

9. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Ik reken tijdens het shoppen ook me ongeveer prijs en weet dus ook direct of het klopt. Werkt voor mij heerlijk.

Bij de appie hier eigenlijk nooit problemen. Kassieres kennen me en toetsen bonuskaartnummer v/d winkel in, ik krijg gewoon me korting. Dus wat dan nog als hun er iets mee zouden verdienen, denk niet dat het zo is, maar zal jou een zorg zijn?
    En die 35% stickers? Leg ze altijd vooraan is duidelijk voor hun en er gaat nooit iets fout.

Deel Deze Pagina