Welke hebben jullie en bevalt deze goed? Ik heb nu zo'n stoommandje, maar daar kan niet zo heel veel in eigenlijk.. Daarom opzoek naar wat anders!
ik heb er eentje, geen idee wat voor merk. heb hem ooit bij de Aldi gehaald. heb hem al een jaar of 5, gebruik hem 2 of 3 keer per week. koste iets van 29.99. en hij werkt goed. zitten drie mandjes bij en een bakje voor rijst, dat bakje gebruik ik eigenlijk niet, rijst gaat in de pan sneller. maar ik vind hem zo handig, zeker toen de kids nog wat kleiner waren, piepers int onderste bakje, groente in de bak erbovenop. en op 20 minuten zetten. lekker nog met de kinderen bezig. vis zoals koolvisfilet erin klaarmaken gaat ook heel goed.
Ik heb er eentje van Philips, ik kan m nu niet meer online vinden. Kostte toen ongeveer 60 euro. Erg fijn met drie bakken!
Ik heb hier een heel goede stoomkoker staan, zo goed als nieuw (maximaal 5 keer gebruikt). Geweldig ding, maar gebruik hem dus niet. Er kan veel in en hij doet het erg goed, maar ik ben te gewend om gewoon te koken. De mijne gaat in de verkoop, dus mocht je interesse hebben dan stuur maar een pb. deze is het: bol.com | Philips Stoomkoker HD9140/91,Philips | Elektronica