Ik krijg constant een pop up advertentie in beeld van de free lotto.com. Natturlijk snap ik wel dat ik niks heb gewonnen en klik hem elke keer weg, maar hoe kom ik er nu vanaf? Heb de virusscanner al aangezet, maar het helpt niks... Iemand die mij kan helpen?
Als ik op het kruisje klik bedoel je? Want dan verdwijnt ie gewoon en komt later weer. (ben niet zo heel erg slim met computers...)
Ja. Soms als je op en kruisje klikt dan krijg je zo een bericht. Ik ben ook niet slim met computers,moet er vaak mijn vader bij halen hihi.
Popups blokkeren is wel handig, maar als er spyware op je pc zit is dat minder. Ik heb Adaware en Spybot Search & Destroy gedownload (gewoon op download.com). Die draai ik, samen met m'n virusscanner (Gratis goede virusscanner: AVGFree), 1 x in de zoveel tijd (maand ofzo).
Heb nu een goede virusscanner, en alle pop ups geblokkeerd. Maar toch komt er elke keer weer een schermpje in beeld van de free lotto,grrr!!!:x:x Soms wel 4 keer achter elkaar, blijf wegklikken Iemand die me verder kan helpen?