Besparen op de boodschappen: hoe?

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Wij kopen ook vlees bij de Islamitische slager maar ik vind het helemaal niet zo goedkoop. De prijzen zijn dan misschien iets lager dan in de supermarkt, maar ze hebben, althans hier dan, echt nooit aanbiedingen. Misschien 1x per jaar en dan dat je per kg 1 euro korting krijgt ofzo... Dus absoluut niet zoals je bij bv. AH wel eens hebt, van 2 halen 1 betalen ofzo.
    Wat wel goedkoop is bij de Islamitische slager/Turkse buurtsuper is kruiden en specerijen, 1 bos koriander is wel 5x zo groot als die van AH en vele malen goedkoper. En de zakjes specerijen idem.

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Bij ons in het dorp hebben we een Aldi en Jumbo. Ik deed voor heen altijd boodschappen bij de Aldi onder het mom van dat is vast goedkoper, dus niet daar heb ik mij mooi in vergist.
    We zijn met 2 volwassenen en 1 peuter gemiddeld geven we zon 75 euro uit aan boodschappen daar zitten pampers en hondenbrokken bier en aantal luxe artikelen bij.
    Ik kom gewoon terug van de jumbo met een kofferbak vol, meestal heb ik 3 grote shoppers vol en zon plastic draagzak.
    Elke keer als ik aan de kassa sta verbaas is mij weer over de prijs en wat ik heb.
    Ik kijk natuurlijk wel onderaan de schappen, de smaak van de basis producten zijn goed, vind de smaak soms nog beter.

En wat je ook hebt bij de Jumbo zijn als je een verrotte appel vind of een banaan krijg je een zakje vol groente en fruit gratis, nu graai ik niet in die bakken om iets niet vers te zoeken hoor :p
    volgens mij heet het versgarantie?

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik koop al mijn groente en fruit bij de lidl, die vind ik beter dan van de jumbo, maar de bananen zijn bij jumbo wel veel goedkoper.
    Luiers vind ik gewoon echt helemaal geweldig van lidl, en nog echt goedkoop ook.
    Ik probeer zoveel mogelijk bij lidl te kopen maar ik ga ook elke week naar de jumbo.

4. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Zijn de luiers bij de Lidl goedkoper dan van het Kruidvat?

5. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Toch maar eens naar de Lidl voor groente en sommige fruit.

@ Charlie 84,
    Dus lidl heeft ook goede pampers? en wat kosten ze daar? hoeveel zitten er in?

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou idd! Ik had laatst boodschappen gedaan bij de lidl en ik had een broccoli gekocht. Na 3 dagen was die geel! En als ik bij AH koop kan ik het een week bewaren.
    Maar als ik bij lidl boodschappen doe ben ik wel goedkoper uit omdat ik bij de AH sneller geneigd ben om A merkem te nemen. Ik bem wat veel dingen betreft erg merkvast.

7. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    besparen: maak thuis een lijstje wat je nodig hebt.
    ik doe het ook. en ga maar 1x in de week boodschappen doen.
    ik vind zelf de plus in de meeste dingen goedkoper dan de aldi.
    bijv. brood (2e halve prijs), macaroni (0,29), mix v macaroni (0,25)
    yoki (0,48), afbakbroodjes (0,39) klein bakje slaatje (0,26) enz enz.
    kom alleen bij de aldi en plus.
    ongeveer 1x in de maand bij de Jumbo.
    Pampers en voeding van kruidvatmerk voor de jongste bij kruidvat.
    ben ongeveer 125 euro in de week kwijt.

8. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb hier in de buurt de Albert Heijn en Lidl. Voor de Jumbo moet ik weer een min of 5 extra rijden. Ik ga binnenkort eens richting de Lidl en eens kijken hoe of wat qua mijn boodschappen die ik normaal bij Appie koop. Eens kijken wat er goedkoper is als bij Appie.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik doe echt het goedkoopst boodschappen bij Jumbo, ik wil niks anders meer!

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Als je goed op Let bij de ah valt het best mee. Ik vind de kwaliteit bij de ah vaak veel beter als bij liddle zoals al genoemd word hierboven fruit en groente.
    Ik ga naar de liddle eens in de zoveel tijd om flesjes drinken te halen en dan vooral in de zomer
    Ik vind kwaliteit van het eten wel belangrijk. Haal het brood bij de bakker dus daar kan ik niet over oordelen.

Deel Deze Pagina