Hoi allemaal, Ik heb van mezelf redelijk pluizig, sluik haar. Als ik het los draag maak ik er dus graag wat volume in met de stijltang (föhn gaat het juist erger van pluizen). Vaak maak ik aan de onderkant van mijn haar dan wat krullen. Dat ziet er op het begin leuk uit maar na een paar uur is er niks meer van over. Heeft iemand hier dè tip om mijn kapsel langer houdbaar te laten zijn? Haarlak doet in ieder geval niks...
Ik heb een beetje hetzelfde en spuit er altijd een beetje Maria Nila Style & Finisch Spray overheen. Hierdoor blijft de slag onderin mijn haar wel zitten. Tevens geeft het een mooie glans en is het pluizige ook meteen weg.
Wel eens van cg methode gehoord (curly girl) hebben diverse Facebook groepen. Speciale methode voor haar met krullen / slag
Ik gebruik een beetje haarmousse, die van Kruidvat eigen merk vind ik fijn. Die is niet plakkerig en wordt mijn haar niet zwaar en klitterig van
Wat voor hitte bescherming gebruik je nu voor de stijltang? Ik merk hier zelf enorm verschil in qua producten die ik daarvoor gebruik of m'n haar dan uitzakt of juist goed blijft zitten.