Kwaaltjes weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefebees, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi,
    de 1e 6 wkn van mijn zwangerschap heb ik niets aan kwaaltjes oid gehad, hier werd ik echt onzeker van. Met precies 6 wkn werd ik misselijk, had het goevoel de hele dag te moeten eten omdat het anders nog erger werd. Dit heeft zo'n 5 dgn geduurd.
    Maar nu.. ineens zijn sinds gisteren alle kwaaltjes weg! Voel me totaal niet meer zwanger.
    Heb donderdag een vroege echo gehad waar een kloppend hartje op te zien was, alleen nu ben ik doodsbang dat ons kindje niet meer leeft omdat ik niets geen kwaaltjes meer heb.

iemand ervaring mee?

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

kwaaltjes zeggen niks! ik heb de eerste 20 weken geen enkel kwaaltje gehad behalve vermoeidheid..ze beginnen nu ineens allemaal. als de echo goed was, kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit. ;)
    het begin is altijd spannend!!

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Nee, kwaaltjes zeggen inderdaad niks. Ik weet wel dat het een komen en gaan is en dat je je de ene dag behoorlijk beroerd kunt voelen en de andere dag weer helemaal kiplekker, alsof je niet zwanger bent. Ik denk dat je je morgen wellicht weer wel heel erg zwanger kunt voelen en anders kan je altijd de verloskundige bellen als je je heel erg zorgen maakt.

Deel Deze Pagina