bestä kast ikea

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyso, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Wij hebben de bestä kast van de ikea als tv meubel. De apparaten staan in een open kast deel. Maat zl heeft nu door hoe de uitknoppen werken, en dat is en leuk spelletje! En wij worden er dus knettergek van.;) Nu overwegen we de vitrine deuren die er bij horen er voor te zetten. Mary mijn vraag ia nu, is deze te beveiligen met een kinderslot?? Anders hebben weer er nog niets aan ;)
    het gaat om deze deuren....BESTÅ TOMBO Vitrinedeur - 60x38 cm - IKEA
    Ik hoor graag ervaringen! Ikea is voor ons een uur rijden vandaar dat ik eerst graag jullie ideeën hoor:)

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb andere deuren gehad voor deze kast en daar kon je makkelijk een kinderslot op zetten. Maar het was wel vreselijk moeilijk om die deuren goed bevestigd te krijgen zonder dat de kast beschadigde. Misschien dat dat met deze deuren makkelijker gaat maar bij ons was de halve kast meteen kapot na het plaatsen van de deuren.

3. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wij hebben dichte deuren voor de Bestakasten en magneetsloten van Jippies. Die magneetsloten kun je helaas niet bevestigen op de deurtjes die jij laat zien.

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    We zaten zelf meer aan haakjes te denken, die hebbem we bij wel meer kasten zitten deze.. PATRULL Lade-/kastsper - IKEA zou dat ook niet gaan denk je?

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Hier trokken de kinderen die gewoon met een beetje geweld open.

6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    hmm, vooralsnog gaat dat goed... maar ja, voor hoelang idd..... pff lastige keuze! Andere ervaringen met deze deurtjes icm kindbeveiliging??

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Met apparaten in een dichte kast moet je wel opletten. Als ze aan staan met de deur dicht, kunnen ze behoorlijk warm worden. Dus dan zou je de deurtjes alsnog open moeten hebben.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Tja ik zou hem gewoon leren dat ie eraf moet blijven....steeds oppakken en wegzetten.:)
    Sorry ik weet daar vroeg je niet om....;)

9. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    daar vroeg ik inderdaad niet om ;) Maar evengoed bedankt voor de tip! Dit doen we uiteraard al tot in den treure, maar meneer is wat "hardleers" ;) (niet raar, hij is pas 17 maanden oud!) Ik wil ook niet de hele dag roepen 'nee, mag niet' .Maar we hebben de oplossing hoor! Een kastje boven de tv past eigenlijk ook wel mooi in de opstelling die wij hebben, dus de apparaten gaan omhoog!!:)

Deel Deze Pagina