vraagje ben ik zwanger of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door evita26, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hallo allemaal
    ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen
    zit namelijk ergens mee
    ik moest afgelopen maandag ongi worden maar werd het niet
    maar was ook al ong 1 week misselijk dus ik dacht oke ff afwachten maar wil niet te snel hopen , dus donderdag had ik met afvegen een beetje roze afscheiding dus ik dacht oke nu komt het jammer:( maar het Zet niet door allen bij het afvegen een beetje rood/bruin bloed en soms een paar druppels in me maand verband en dan weer niks alleen met afvegen het verschilt wel van kleur ene keer bruin /rood andere keer roze
    maar nog steeds geen echte menstruatie.en ook geen buikpijn of wat dan ook .kan iemand me helpen want weet het echt niet meer nu

2. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hoi hoi
    nou ik heb heb even een testje gehaald voor de cker heid
    en wat denk je ZWANGER!!!!:)
    ALLEEN MAAK IK ME NU WEL ZORGEN IS DAT WEL GOED DAN DAT BEETJE BLOED VERLIES? WANT DIT WORDT ME 3E KINDJE EN BIJME 2 VORIGE ZWANGERSCHAPPEN HEB IK DAT NOOIT GEHAD NAMELIJK
    HOOP WAT TE HOREN GROETJES

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Gefeliciteerd.

Het kan een innestelingsbloeding zijn. Kan ook van een gesprongen vaatje zijn in de baarmoedermond, alles word beter doorbloed in de zwangerschap dus ook daar. Door moeizame ontlasting, gemeenschap, tillen, sporten drukte enzo kan er een vaatje kapot gaan waardoor je wat bloedverlies hebt. Dit kan bruinig zijn, maar ook een klein beetje helder rood. Word het meer helder rood moet je de verloskundige bellen.

Groetjes Ineke

4. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hallo ineke
    bedank voor je antwoord
    ik had vanochtend de ha post gebelt omdat het bloed verlies tog wel wat erger wordt en ook meer rood van kleur
    en nu niet meer alleen bij het afvegen maar ook in me maandverbandje zelf:(
    alleen snap ik er echt nog helemaal niks van van was vanochtend ontzettend misselijk en moest bijna overgeven,en heb ook totaal geen buikpijn of krampen of ongesteldheidspijn maar dan vraag ik me tog echt af waar komt die bloeding door komt want lijkt namelijk wel steeds erger te worden ik hoop zo dat het goed blijft gaan want het is namelijk wel echt heel erg gewenst:) de ha post zei het precies het zelfde al jou het kan een innestelingsbloeding zijn, maar ook een beginnende miskraam ik moest afwachten wat het gaat doen maar het is zo frustreerend vooral omdat ik totaal geen pijntjes hebt mvg

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Een miskraam gaat niet altijd gepaard met buikpijn, meestal wel.
    Ook als je momenteel een miskraam doormaakt kan je nog zwangerschapsverschijnselen hebben, want het HCG zit nog in je lichaam. Daarom zegt een zwstest nu ook niks of het goed zit met de zwangerschap.

Neem contact op met je verloskundige zodat zij/hij je verder kan begeleiden en evt. een echo kan plannen voor rond de 7 wkn.

Succes.

Groetjes Ineke

6. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    Hallo ineke
    Ik had de ha gebelt en mog langs komen
    En zei adviseerde mij om bloed Te laten prikken
    En dat heb ik gedaan en ik had een hcg van 42 en zei zei dat ik me voor nu niet
    Druk moest maken want je kon al zwanger testen met 20 hcg
    Dus nu moet ik morgen weer prikken en dan hoop ik dat het stijgt
    Zowel dan zit het goed zo niet dan moet ik me voorbereiden
    Op een miskraam al vast bedankt mvg

7. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw