hallo ik heb afgelopen donderdag een echo gehad waaruit bleek dat het vruchtzakje leeg zou zijn.. mijn sympthomen zijn nog steeds zo erg als voorheen en ook heb ik geen bloedverlies gehad.. wel veel slijm (knalgeel) is dit normaal en kan ze het fout hebben want het maakt me erg onzeker dinsdag moet ik bij de gynacoloog zijn en gaan we het bespreken ik zoi vandaag 11weken moeten zijn. zou ik nog een 2e echo kunnen krijgen om het echt zeker te weren? wat moet ik ervan verwachten?
Hoi tigerAngel, wat vervelend voor jullie. Als je bij ruim 10 weken geen kindje ziet en wel een (grote) vruchtzak, klinkt het mijns inziens ook niet goed helaas. Bij 7 weken zwangerschapsduur zou je nog kunnen denken dat er een termijndiscussie is en dat je misschien minder ver bent en daarom niets ziet in de vruchtzak. Maar een kindje vanaf de grootte van 6-7 weken kun je toch eigenlijk niet missen... En een dooierzakje zou je sowieso moeten zien. Ik snap je onzekerheid, zeker omdat je je symptomen houdt, maar het klinkt niet goed. Je bent zwanger en hebt dus symptomen, maar je bent niet goed zwanger helaas. Sterkte. Groetjes Brigitte
hallo nee dat was mij ook al bekend dat het een leeg vruchtzakje is maar net een kwartier geleden kom k van de wc af en moest ik plassen niks ergs ofzo maar toen met afvegen kwam er veel bloed en slijm mee is dit een voorteken dat het eruit kan komen (vruchtwater en zakje)
Goedenavond, het kan goed zijn dat dit mogelijk het begin is van de miskraam en dat het vruchtzakje eruit gaat komen. Ik hoop het voor je dat het vanzelf afkomt. Succes en sterkte! Groetjes Monique