Best cool om te zien

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja bij ons in de familie nog nooit dat gezien. / gehad dus voor ons zou het raar zijn omdat we snel gewend zijn, dat zei ik ook al erbij dat het gebaseerd was op mijn eigen ervaring. Ik kan je ook wel zeggen dat het raar is om een baby van 4/5 maanden te zien staan hoor haha dus dat is idd net zo apart, onze dochter was dan in verhouding al sloom....

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik vind het zelfs een beetje eng... Haha ze zijn dan nog zooooooo klein...

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja il had zoiezo liever dat ie lekker ging.liggen baby zijn lol dan had ik meer rust gehad hahahaha nu hadden we maar in overleg met arts zo'n loopwagen gekocht om zijn gewicht te steunen omdat het niet zo goed is maarja hij trok zichzelf op aan de box dus kon daar weinig aan doen dus dan maar een beetje "vastleggen" dat ie niet zoveel kon doen maar toch happy wad.

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wat knap dat deze kindjes dat kunnen en ze lijken er inderdaad van te genieten.
    Zo heb ik ook wat filmpjes zitten bekijken van die ISR first lesson, maar oei dat is echt niet genieten, echt verschrikkelijk.
    Ik heb zelf enorme waterangst gehad en krijg gewoon in brok in mijn keel als ik het filmpje zie.
    Maar ze kunnen zich bij het filmpje ISR final session wel boven water houden, dat lijkt me dan toch ook wel weer een geruststellende gedachte.

Deel Deze Pagina