Restaurant omgeving Amstelveen

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik wil weer een familie-meeting houden. Heb weinig contact met mijn familie omdat het allemaal kluizenaartjes zijn maar ze zijn wel altijd in voor een familie-dag. Dit wil ik weer gaan organiseren. Nu zoek ik omgeving Amstelveen iets leuks. Zelf kom ik uit Lelystad(broers en vader ook) en de andere helft van de familie(ooms tantes neefjes) komen uit Haarlem. Amstelveen lijkt mij dan de meest logische plek om wat te gaan doen. Wil in ieder geval daar ergens (mag dus ook buiten Amstelveen zijn) als het maar zuidelijk van druk Amsterdam is.

Wie weet een mooie locatie? Het moet voor jong en oud goed te doen zijn. Er zijn 2 kids van 1 tot 5jaar. de rest verschilt tussen 20 en 70(maar jong van geest :p)

We zijn al eens in t Vondelpark geweest en daarna uiteten bij een Indo-restaurant. Park was mooi maar voor een 70jarige niet makkelijk te doen kwa lopen.

Zijn ook eens met een bootje weg geweest, ook erg leuk. alleen nu met een 1 en 2jarige niet handig/veilig.

Ook eens bij een leuk restaurantje geweest dat aan een mini strandje zat. Oudjes zaten op het terras en de kids waren lekker op t strand aant spelen. en lekker vliegeren

Mijn familie is Indo. Dus als iemand een heerlijk lekker Aziatisch restaurantje oid weet, graag!!

Hoeft geen actieve locatie/bezigheid te zijn. De meesten zitten gewoon lekker op een terrasje bij te kletsen en de kids vermaken zich bijna overal wel

Wie heeft er ideeën?! :D

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Weet niet of het restaurantje met mini strandje Papa's Beach House was, zo niet, dan is dat misschien wel een optie :D ?
    Is in het Haarlemmermeerse bos, daar kun je in het weekend heerlijk bbq-en!

3. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Amsterdamse bos: Geitenboerderij of pannenkoeken huis die daar zit. Ideaal. Maar alleen niet Aziatisch :D

Deel Deze Pagina