Hippro

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hallo,
    ik ben afgelopen maandag begonnen met het hippro dieet... http://www.hippro.nl
    ja het is wat Erica Terpstra ook heeft gedaan....
    nu ben ik al 3 kg kwijt dus dat gaat lekker

Wie heeft dit dieet nog meer gedaan ?
    alle goede en slechte resultaten mogen vermeld worden hoor... :)
    ben gewoon nieuwsgierig

bedankt

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    jouw link is geen dieet...

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik dacht dat Erica het Prodimed dieet heeft gedaan?
    Met die shakes enz toch?

Heb er in elk geval geen ervaringen mee. ;)

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    sorry de R was weggevallen..... heb hem aangepast

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja met shakes en andere maaltijden, Hippro is ook zo iets je eet de eerste periode koolhydraat vrij neemt alleen eiwitrijke maaltijden en veel rauwkost...

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ken het dieet niet, maar ik vind het typisch dat je het kan en mag volgen zonder enige begeleiding. Het lastige is altijd dat je et dergelijke diëten snel en veel resultaat boekt omdat het in theorie gewoon klopt dat we teveel kh's eten en daardoor aanzetten, maar in de praktijk blijkt het reuze lastig om het verminderen van kh's vol te houden. We hebben hier echt een zetmeelcultuur.

Ben jij begonnen met een starterspakket? Zijn de smaken lekker? Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat je zoal eet op een dag, kan je eens een overzichtje maken van de producten die je eet en hoe lekker (of goor) ze zijn? Wellicht dat ik ook nog overstag ga om nou eindelijk die laatste kilo's te verliezen.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hoi Mrijn
    het is wel onder begeleiding hoor,kom net van haar omdat ik geen eten had voor maandag en ja de afspraak staat pas maandagmiddag en dan mag ik weer heen om te wegen enzo..
    ik ben nu begonnen met het starterspakket, moet zeggen dat alles tot nu goed smaakt maar heb wel van sommige produkten oke heb ik geproefd smaakte goed maar hoef ik niet meer.

de shakes smaken prima aardbei echt naar aardbei en chocolade ook echt ernaar, geen bijsmaak of naar papier...
    de wafels lijken op pennywafels, er zitten er 2 in een verpakking dus 1 smorgens en 1 smiddags..
    Chilli was echt goed pittig

ik heb nu overlegd met haar of wat ik voor gedachten had voor dag indeling goed was en dat was het...
    dus:
    ontbijt shake of havermout
    tussendoor wafel
    lunch creakers met salade ( evt met gebakken ei via recept)
    tussendoor wafel
    diner omlet/pasta/ sausje met groente

van de week had ik kaasomelet met witlof smaakte prima en me buik er aan vol...

in stap 1 mag je geen fruit/brood/frisdrank/aardappels/vlees
    in stap 2 mag je hier een klein beetje van
    in stap 3 weer wat meer
    stap 4 is om op gewicht te blijven

als je maar een paar kilo hoeft kan je evt gelijk met stap 2 of 3 beginnen
    ik wil er 20 afhebben dus ben begonnen met stap 1 als dit te zwaar is of je zit bijna op je gewicht kan je naar stap 2 gaan enz enz...

maar ben maandag begonnen en gister voor de lol eens op de weegschaal gaan staan was er al 3 kilo vanaf....
    nu heb ik gister en vandaag wel gehad dat ik trek had tussen door, maar dta komt meet omdat de dagindeling die ik nu heb, volgens starterpakket niet helemaal bij me past, mocht vanmorgen niets tussen door....heb ook gevraagd aan haar waarom 1x wel andere x niet.. dat is om te laten zien hoe je het allemaal kan opbouwen en om te kijken wat bij jou het beste werkt

wij aten hier thuis al veel aardappels/groenten en vlees en weinig pasta zijn we niet zo dol op......maar toch kreeg ik het er niet af ookal liet ik de helft van de aardappels staan....

als je meer info wil pb je maar

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Begeleiding kan je alleen maar bij jullie in de buurt krijgen, maar er zit een boekje bij het starterspakket zo te lezen. Haal jij daar ook je recepten uit? En staat daar ook in hpe de verschillende fases in elkaar zitten?

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja dat staat er in en er staan een paar recepten in, voor de rest is het eigenlijk simpel veel groenten uit d elijst die je mag aangevuld met hun saus of iets anders
    je zou ze evt kunnen mailen of het ook van afstand te volgen in, want ik neem aan dat ze niet kunnen blijven bestaan met alleen deze 3 vestigingen

Deel Deze Pagina