Ik vraag me af wat ik nu het beste kan gebruiken, de buikbalsam van zwilsal of de olie van weleda, wie hwt weet mag het zeggen Groetjes Mismama
Ik heb die van het Kruidvat ... en die is ook prima. Zo'n grote roze tube. Ik heb nog geen enkele striem, maar wel een mega buik (zie album ...) maar of dat door de creme komt durf ik ook weer niet echt te zeggen ... Ik denk dat het belangrijk is om de huid lekker soepel te houden, iedere zalf of creme zal dan wel goed werken ... Groetjes, Nikki F
dat denk ik ook, zelf heb ik nu de olie van weleda, maar ben ook verknocht aan de geur denk dat het ook te maken heb met het feit of je ineens snel groeit, dat je huid dat dan in één keer niet meer aan kan ofzo..
heb ze allebei gebruikt en tja mijn buik is nog helemaal gaaf en mijn borsten zitten wat striemen. Dus of het echt helpt.
Ik gebruik ook die van de kruidvat maar mijn hele buik zit er onder Volgens mijn verloskundige kun je smeren wat je wilt maar je krijgt het of je krijgt het niet.. Ik heb helaas de pech dat ik het wel heb..
Ik gebruik die van etos. Ja nog niet echt nodig maar meer voor het idee. En echt helpen zal het toch niet want straei komt van binnenuit.
Alvast bedankt voor jullie reaktie`s, en of het nu helpt of niet het is gewoon het idee, ga morgen maar eens naar de drogist Groetjes Missmama
Die van de Zwitsal vond ik drie keer niks. Bij mij bleef deze echt op mijn buik liggen zeg maar. Het trok helemaal niet in en ik bleef ook last van jeuk houden. Als ik onder de douche stond, waste ik het er ook weer af. Ik gebruik nu bad en massage olie van The Body Shop en dit bevalt heel goed.
Voordat ik zwanger werd vond ik zwitsal altijd zo heerlijk ruiken. Inmiddels kan ik echt niet meer tegen de lucht! Ik gebruik dan ook weleda. Maar niet alleen omdat ik m fijner vind, hij is ook "eerlijk". (Dierproefvrij, goede grondstoffen.) Errug belangrijk!!!
Ik gebruik de weleda olie, hij ruikt lekker en zoals lizzy zegt hij is eerlijk! Voor de baby ga ik straks ook weleda gebruiken, heb weleens gehoord dat er in zwitsal aardolie is verwerkt, raar idee je baby insmeren met aardolie..... Verder vind ik ook de geur van zwitsal te overheersend, dat lekker babygeurtje wat een baby van nature heeft vervaagt er helemaal door. Annemieke
Hallo ! Veertje schreef: "Ik gebruik ook die van de kruidvat maar mijn hele buik zit er onder". Dat is inderdaad zo. Maar ik smeer het in en laat het dan even intrekken. Doe mijn truitje er nog niet meteen overheen. Dan gaat het best. Daphne: De jeuk wat jij zegt, bij Zwitsal, dat had ik ook. De hele dag door kriebelde het ! Ik heb het er maar vanaf gewassen toen ik het echt zat was. Bij de creme van Kruidvat heb ik daar gelukkig geen last van. Groetjes, Nikki F
Ik gebruik de olie van Weleda, en de creme van het Kruidvat. Ik heb een proefmonstertje van zwitsal gebruikt, maar vond het niet lekker ruiken. Ik vind de olie van Weleda heerlijk, na het douchen of badderen gebruik ik lekker de olie en verwen mijn kleintje dan ook extra met een lekkere massage, vindt hij of zij wel lekker en ik ook, en in de ochtend gebruik ik de creme van het kruidvat, vindt ik ook lekker. Ik vind beide producten goed intrekken. Ik dacht eerst met die olie dat wordt niets, maar geweldig spul, trekt snel in en ruikt heerlijk. Groetjes Monique76
als je aanleg hebt voor striemen zal je ze toch krijgen. maar het is wel lekker om je buik in te smeren, ik smeer gewoon mijn eigen bodylotion, of bodyoil.