ben ik nou echt de enige die zich hier erg aan stoort de hele reclame gaat over het Groene en het Blauwe vinkje maar de vinkjes zelf zijn beiden Blauw van kleur.. alleen de circel eromheen is bij de een groen..
Hahahaha! Iedere keer dat die reclame komt roept m'n man: Dat vinkje IS NIET GROEN! Hij zal blij zijn dat hij niet de enige is.
Dat zei mijn man ook al. Stoor mij er niet aan, maar noem het dan gewoon anders, of pas dat vinkje aan. Details mensen!
Ja. Erg dom. Beide vinkjes zijn gewoon groen. Is mij ook opgevallen. Ik dacht namelijk eerst dat de tv stuk was...
ik geloof uberhaupt niet zo in dat groen vinkjes blauwe rondjes gedoe, net zoiets als produkt van het jaar, wie bepaalt dat en waar is het dan op gebaseerd? het is puur om het te promoten!
Geloof dat het over de reclame van "Bewuste keuze" gaat. Heb em zelf pas een keer gezien en blijkbaar niet genoeg opgelet
gelukkig ik ben niet de enige !! ik vind het zo irritant, kan het niet laten om bij elke keer te zeggen "de cirkel is anders niet het vinkje !!!" ML wordt helemaal gek van mijn gezeur, maar vind het zo iritant ! ik ga nog een keer een brief schijven aan de reklamemakers van dat spotje
Het schijnt zelfs zo te zijn, dat wanneer een fabrikant genoeg geld op tafel legt, het vinkje gekocht kan worden. Ondanks dat het product misschien helemaal geen vinkje verdient. Heb er verschillende voedingsdeskundigen over horen mopperen. Afspeelpagina / Vara Kassa