Hoi Hoi Ik heb een vraagje en zou graag de mening van jullie willen weten. We gaan in Juni op vakantie in Denemarken deze is nu eenmaal geboekt dus ja. Maar we hebben gehoord dat daar de gevaarlijke variant is ondekt van de vogelgriep. Moeten we nog wel gaan?? wat denken jullie ervan want wij weten het zo snel niet. Liefs Fleur1
Aangezien je al geboekt heb zou dat betekenen dat je alleen geld terug krijgt wanneer er een negatief reisadvies geldt. Voor de rest denk ik dat je best nog even af kunt wachten, je bent dan toch zo'n 2 maanden verder en dan kan er nog veel veranderen. Groetjes
Ik woon dus in Denemarken. En ik kan je vertellen dat er via de media in het buitenland een hoop ophef over gemaakt wordt, maar hier dus niet. Er is idd 1 geval van vogelgriep ontdekt .. en dat is tegen de Duitse grens aan .. Ik zou me er maar niet druk om maken ..
Ze zeggen ook dat als je niet in contact komt met gevogelte, dat er niks aan de hand is. Wie weet of er hier in nederland al iets is, maar nog niet bekend is gemaakt. Ik zou lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie.
hoi Silvi je stelt me een hele hoop gerust. Ik zat hem wel aardig te knijpen vandaar dat ik het maar even vroeg. We gaan lekker genieten in Denemarken
ik zou ook lekker gaan als ik jullie was of er moet een negatief reisadvies komen dan kan je altijd nog thuis blijven volgens mijn word er inderdaad een hoop ophef over gemaakt en valt het tot nu toch best wel mee en ja mischien is het in nederland ook wel maar hebben ze dat niet bekend gemaakt ga lekker en geniet van jullie vakantie groetjes angela
We gaan er zeker van genieten. En het kan best dat ze het in Nederland niet bekend maken. Zolang er geen negatief reisadvies is gaan we er gewoon lekker heen. Met zijn 3e haha
ikm oet zeggen dat ik al een tijdje niks meer gehoord heb over de vogelgriep...of heb ik wat stukjes van het nieuws gemist, dat kan ook hihi kijk niet altijd, maar volgens mij is het al aardig aan het bekoelen. Ik wens je gewoon een hele fijne vakantie toe!
nou volgens mij heb je er niets van gemist hoor maar is het inderdaad al een tijdje niet in het nieuws geweest mijn mannetje houd zich er fanatiek mee bezig want die is als de doods voor die griep dus als het in het nieuws was geweest had ik het zeker wel gehoor hoor groetjes angela
ik zit ook niet echt op dat griepvirus te wachten ik weet nog wel dat mijn moeder mij uitlachte toen ik zei "t zal mij een tijd duren voor het ook overgaat van mens op mens " omdat elke ziekte muteerd, later bleek dat er ook al een kat was overleden aan het virus, dus het was al gemuteerd, maar ja wat ze wel zeggen is dat zolang je geen contact hebt met de beesten zelf er geen gevaar is, al zou ik em nog steeds knijpen als een ouwe dief, denk ik dat ik zolang er geen negatief reisadvies gegeven is(wordt) ik toch lekker zou gaan genieten van de welverdiende vakantie..