Hoi meiden Wat een rare maand. normaal heb ik 4 a 5 dagen voor NOD bruinverlies. Nu al 8 dagen voor NOD beetje rozeverlies en bruinverlies..tot enkele dagen voor NOD(vandaag).De laatste dagen mindert het, enkel enkele druppeltjes en niets meer bij het afvegen. Af en toe ongipijn en pijn aan men kant van eisprong. Pijnlijke borsten, puistjes maar ze lijken nog niet van plan te komen. Ik ga nooit overtijd, enkel vorige maand maar dat was met utrogestan... Kan dit? Dik een week voor je NOD dagelijks bruinverlies dat stopt tegen NOD en dat je blijkt zwanger te zijn?? XXX
Alles kan volgens mij. Dus ik zou zeggen: gooi er morgenvroeg een testje tegenaan kik. Dan ben je van die onzekerheid af! Succes ermee en ik duim heel hard voor je!
nee lieve meiden...de kruidvat-en delhaizewinkels hebben al een half fortiin aan me verdient.. Heb me al gek getest en elke keer niets.. ik wil nu echt een serieus aantal dagen overtijd gaan vooraleer ik nog eens test.. Heb al zoveel teleurstellingen gehad.. Heb zelfs al tegen mijn man gezegd dat het deze ronde niets is, omdat ik dat toen ook dacht door het bruinverlies..
Dat kan ik begrijpen maar da's toch het enige dat uitsluitsel kan geven hoor. Dus dan zit er jammer genoeg niks anders op dan afwachten...
Ik zou ook een testje doen. Dan weet je waar je aan toe bent... Nu maak je jezelf helemaal gek! Succes meis!! Ik duim voor je! X
hey meid, bij mijn zoontje had ik ook veel bruin verlies. hierdoor dacht ik ook dat het niets was en ik ben weer gewoon verder gaan klussen. tot 4 weken nadien, toen kwamen ineens de kwaaltjes, misselijk van geuren ed.. testje gedaan en volgens bloed onderzoek al 8 weken zwanger :d dus het kan zeker! ik moet normaal morgen testen maar als ik niets voel dan test ik ook niet. dan wacht ik een dikke week af of ik toch niet ongi word... zoniet kan ik testen.. voel me op het moment niet zwanger.
NOg steeds niets.. Bruinverlies is nu sinds gisterochtend volledig weg niets. Geen afscheiding, witverlies nada.. ENkel af en toe wat buikpijn. Niets in het bandje niets bij het afvegen.. Op de buikpijn af en toe en men gespannen borsten lijkt het voor de rest alsof ik middeni in een cyclus zit... ????
Kik ik heb precies hetzelfde. Ik had zaterdag nog wat donkerbruin slijm verlies. En sinds zaterdagochtend is het helemaal over. Nu moet ik zeggen dat het bij meestal 1 dag wegblijft en dan doorbreekt. Ik wacht dus gewoon nog een paar dagen.
Geen idee of het kan...ik hoop het wel, zit een beetje in hetzelfde schuitje! 2 dagen na mn ei kreeg ik bruinverlies, tot de dag voor NOD. Toen was het weg, en dat is het nu nog steeds. Ben inmiddels al een week overtijd en geen positieve test. Ik voel me alsof ik al lang ongesteld ben geweest, alleen hou ik iets meer vocht vast dan 'normaal'. Voor NOD voelde ik steekjes en ongipijn, na NOD niks meer. Alleen mn tepels zijn wat gevoelig, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ik wou dat ik je kon helpen meissie, maar ik vrees dat er niks ander op zit dan af te wachten! Heb je al getest?