ik ben al enige tijd geleden gestopt met de pil en heb een regelmatige cyclus van 25 tot max 28 dgn. Laatste tijd ovulatietest gebruikt en sex gehad op de juiste dagen. Meestal ben ik 3-5 dagen ongesteld. 7 februari voor het laatst ongetseld geweest dus volgens mijn berekening zou ik deze week weer ongesteld worden. Afgelopen maandag op dag 26 wat bloed verloren (niet veel 1 dag maar). Dus ik dacht jammer ben ongesteld niet gelukt deze maand. Maar dinsdag helemaal geen bloed verloren en nu ook niet meer? Ben ik nu maar 1 dag ongesteld geweest? Of kan iknu toch zwanger zijn (ik hoop t wel), zal nou testen? En wanneer is het juiste moment (s morgen of kan t ook s avonds?) Hopelijk kunnen jullie me helpen op mijn vragen.
het zou natuurlijk kunnen dat je alsnog zwanger bent.. tsja.. een test doen (met ochtendurine) is het enige wat je zekerheid kan geven! succes!
Misschien een innestelingsbloeding? Ik zou maar even testen als ik jou was! Kom je daarna even vertellen of die positief was? Succes!
ik heb vanochtende de test gedaan: niet zwanger? Wat nu? Ben nog steeds niet ongesteld....of je moet dat beetje bloed van afgelopen maandag (1dag) als ongesteld gaan tellen. Ik snap er niets meer van. Heeft iemand advies?
Hoi, Misschien ben je nog te vroeg geweest met testen? Het zou namelijk wel een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn, maar heb je nog te weinig hcg hormoon aangemaakt. Nog een testje (over 2 a 3 dagen) geeft je dan meer zekerheid. Of heb je op de dag van het bloedverlies misschien sex gehad? Daardoor kan ook een bloedvaatje geraakt zijn. Succes!
Helaas vanmorgen dag 32 toch ongesteld geworden....op naar ronde10. Waneer is het gerbuikelijk om langs de dokter te gaan als het nog niet lukt?
na 12 maanden zullen de artsen je willen helpen en eventueel door verwijzen naar een gyn. Succes meis! op naar een positieve test!