Hoi allemaal! Even wat achtergrondinfo: Ik weet sinds 5 jaar dat ik PCOS heb en ben sinds juni vorig jaar pilvrij. Sindsdien zijn mijn man en ik ook aan het proberen een kleintje te krijgen. Tot nu toe zonder resultaat. Ik was tevens in juni 2012 voor het laatst ongi. Ik woon in het buitenland. Nu is sinds een dag of 3 mijn buik enóóórm opgezet. Gisteren werd ik 's ochtends om 5 uur wakker van hevige lage rugpijn. Ik ben daarna weer in slaap gevallen en werd een paar uur later wederom wakker met deze rugpijn. Opzich functioneerde ik de eerste paar uren nog wel redelijk, ik heb vaker dit soort rugpijn 'aanvallen' gehad. Ook smaken sommige dingen sinds een aantal dagen in mijn beleving anders. Maar 's middags kwam daar ineens hevige onderbuikpijn bij. Ik denk dat het mijn eierstokken waren. Het was aan de rechter en linkerkant van mijn onderbuik. Als ik lag trok ik het het beste maar bij iedere beweging ging ik door de grond van de pijn, en ik ben echt geen watje maar heb een redelijk hoge pijngrens. 's Avonds zakte de pijn een beetje en met behulp van medicijnen heb ik een goede nachtrust gehad. Maar nog steeds zit ik met deze rugpijn en een zeurderige onderbuik. Ik weet echt niet wat dit is en wat ik hier mee aanmoet, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Een heel verhaal, en ik heb eigenlijk niet echt een hele duidelijke vraag. Maar je kent het wel, je gaat googlen en komt op een mogelijke zwangerschap uit.. Nu durf ik dit niet eens meer te dromen, maar misschien herkent iemand van jullie dit..? Of heeft iemand tips, suggesties.. Laat het me alsjeblieft weten! Bedankt voor het lezen! P.s. ik opende pas geleden een ander topic over het nemen van clomid zonder begeleiding, ik heb echter (nog) géén medicatie ingenomen.
Vervelend dat je al zo lang niet ongi bent geweest. Ik heb ook pcos gehad dus ik weet hoe je je voelt. Het kunnen drie dingen zijn; een aankomende eisprong, aanstaande ongi of zwangerschap. Aangezien je al langer dan een jaar niet menstrueert zou je misschien een test kunnen doen en hoe dan ook een afspraak maken bij de dokter. Het is wel belangrijk dat er naar je wordt gekeken en misschien met medicatie een bloeding op te wekken (als je niet zwanger bent). Succes!