Familie Kruys

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saarr, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Hallo,

Ik zag dat er nog geen topic over deze serie loopt, wat vinden jullie er tot nog toe van? Ik vind het wel vermakelijk maar zeker niet zo leuk als gooische vrouwen en divorce.

x

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik blijf er niet voor wakker...

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik vond de aflevering van zondag eindelijk een beetje vaart hebben. Heb zelfs gegrinnikt tijdens het kijken (bij Gooische vrouwen en divorce lag ik soms dubbel). Ik vind die Rux echt fantastisch. Dat accent is zo grappig en ze doet het zo leuk.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik vind het echt heel leuk! Verwachtte er weinig van, maar ben positief verrast.
    Ben Divorce inmiddels zelfs wel een beetje zat, daar blijven ze ronddraaien in dezelfde soort verhaallijn.

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Meiden, niet bezien nig maar is het gratis terug te kijken, ook de eerste aflevering?

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ik ben bij aflevering 5 (bij kpn kan ik bij de gratis series alle afleveringen van seizoen 1 kijken). Ik vind het wel een leuke serie.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mwah....Vind er wel goede acteurs bij zitten en er is op dat tijdstip niets anders, dus kijk het wel half. Wel knap hoe die Elise Schaap exact dat oost-Europese accent nadoet. Maar vind het personage van Linda de Mol niet zo sympathiek/leuk overkomen.

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb ook kpn, hoe kan gratis series kijken?

9. Bij de eerste aflevering heb ik halverwege gezapt, ik vond er echt niets aan. Afgelopen zondag (geen idee op hoeveel afleveringen we toen inmiddels zaten :p ) vond ik het wel leuk en hebben we het wel afgekeken :)

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ben afgehaakt.
    Vind die Rux juist bloed irritant met dat taaltje. Het is ook niet goed gedaan. Het is niet logisch qua grammatica zoals een echte NT2-ER dat leert en gebruikt. De meest simpele zinnetjes zijn grammaticaal onlogisch maar daarentegen rollen complexe zinnen en moeilijke woorden er zo uit.
    Ach waar kan een mens op letten he :p

Ik vind alle personages ook niet boeiend. Maar komt ook doordat het weer van linda de mol is en je te hoge verwachtingen hebt na gooische vrouwen en divorce.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Nee, is ook niet zo mijn ding. Heb tot aan afgelopen zondag wel iedere keer gekeken, maar zondag ben ik na een kwartier toch afgehaakt. Ik vind het personage van Linda de Mol ook niet leuk, jammer!

Deel Deze Pagina