Eindelijk in ronde 10 een positieve test, 2 dgn na mijn 30ste verjaardag. VL en ik helemaal blij. Vanochtend een cb digitaal en die gaf zwanger 1-2 weken aan. Helemaal in de wolken, vervolgens grote boodschap gedaan en roze afscheiding bij afvegen. Huisarts gebeld en doorgegeven positieve test en roze afscheiding, zijn reactie kom maar even langs dan doe ik een inwendig onderzoek om te kijken of alles goed is. Hij vertelde: 1. gefeliciteerd je bent zwanger. 2. het kan nog alle kanten op want het is pril 3. bij het inwendig onderzoek zag hij dat er bloed uit mijn baarmoedermond komt en dit kan betekenen dat ik een vmk ga krijgen. 4. Ik geen krampen en/of pijn heb wat op zich dan weer een goed teken is. 5. ik nu alleen kan afwachten en moet bellen als het bloeden doorzet want dat houdt een vmk in.... Voel me nu zo onzeker en kan wel huilen....
kan ook bloed zijn van het drukken een vaatje geknapt of nog wat van innesteling het is echt afwachten vond het erg netjes dat je zo snel langs mag komen mijn complimenten aan jou huisarts succes
Ik kwam er na week 14 achter zwanger te zijn... Maar heb dus in die eerste tijd gewoon ook bloedverlies gehad, dacht te menstrueren. Ook tussendoor en vaak na toiletgang.... Hoop voor je dat het goed blijft gaan en er gewoon een klein bloedvaatje is geknapt door het drukken..
Hey allemaal. Hier superverdrietig, gisteravond begonnen de buikkrampen en vanacht ben ik begonnen te bloeden. Ben bang dat dit het einde is van ons wondertje.... zo blij als we gisteren waren met de positieve cb 1-2 weken zo verdrietig zijn we nu....
Hier is alles nu weer wat rustiger. Heb voor het eerst sinds vrijdag weer een beetje geslapen. De krampen worden al een stuk minder en vloei nog steeds. Vandaag mijn huisarts gebeld en kan vanmiddag terugbellen om te horen of ik een verwijzing krijg voor een echo. Merk zelf dat ik geen zwangerschapverschijnselen meer heb en ik voel me ook niet zwanger meer. Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook een oproep voor een uitstrijkje binnen dus dat ook meteen maar regelen...
Hier kan ik alles nu afsluiten. Vanochtend nog een test gedaan en deze is weer omowit. Verder vloei ik niet meer, maar verlies alleen nog wat oud bloed. Ga nu weer met volle moed op naar de volgende ronde en hopenlijk heb ik snel een positieve test in hanen. Fingers crossed...