Best relaxed...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DigiGee, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    dat, inderdaad... En wat je wel en niet mag eten is zo een beetje op elke zwangerensite en de site van het voedingscentrum te vinden. Daarnaast heb je altijd nog zoiets als gezond boerenverstand, toch? :) En idd, bij twijfel: Google.

2. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Hier ook hoor. Ik vertrouw op de natuur... Ben ook met 5 minuten klaar bij de verloskundige. Maak me ook niet druk om voeding, beweging, wat dan ook... Zo'n idee van: vrouwen doen dit al eeuwen! Vrouwen in ontwikkelingslanden baren tussen het werk door. (Ja, er gaat ook vaker iets mis, maar ook heeeeeeel vaak niet, 7 miljard mensen op aarde...)

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Herken mezelf heel erg. Ik kan echt in een deuk liggen om topics die hier af en toe voorbij komen.

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik herken het hoor! Ik ben ook super relaxed en volgens mij is dat alleen maar goed! Je bent niet gelijk invalide als je zwanger bent. Je voelt zelf prima aan wat je nog kan en tot hoever je kan gaan!

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Idd! :D

6. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook super nuchter tijdens deze eerste zwangerschap. Maak me echt nergens druk om en ben me ook niet constant aan het afvragen of alles wel goed is. En gelukkig ook maar, want als je je alles maar aantrekt van je omgeving en je je overal druk om maakt dan duren die 9 maanden voor je gevoel tien keer zo lang denk ik.

7. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!!! Hier ook de eerste zwangerschap en vooral de eerste weken wel wat spanning. Ook veel aan het lezen over wat wel en niet mocht. Maar toen ik merkte dat ik daar niet over uitgelezen kan raken omdat er zoveeeeeel te zeggen valt over wat wel eten, wat niet, welk matrasje wel en welke kinderwagen niet heb ik het los gelaten. Er is echt niet te doen zoveel info over van alles. Ook hier gaan we uit van goed gevoel en gezond verstand en dat is denk ik prima!

Vond het overigens wel heeeel fijn om te zien dat de eerste echo goed was maar dat vind ik een andere soort spanning dan bovenstaande eeuwige stress en je over alles druk makende dingen.

Deel Deze Pagina