Hallo, Ik zal me ook even voorstellen! Ik ben 28 jaar, woon in Oostenrijk en ben sinds april 2008 gestopt met de pil en nu dus elke maand het hopen dat ik zwanger ben wat helaas nog niet is gebeurt! Vorig jaar maart ben ik geopereerd aan n endometriose, chocoladecyste, die ze helemaal hebben kunnen verwijderen. In januari was ik weer terug op controle waar ze weer een blaasje hebben gevonden, alleen konden ze me nog niet zeggen of dit weer zon cyste was of dat dit een eiblaasje was. in februari ben ik toen weer terug gegaan, omdat ik zelf het gevoel had dat ie gegroeid was, en al lichtelijk in paniek was omdat ik mezelf alweer in dat ziekenhuis zag liggen. gelukkig was die niet gegroeid, wat een erg goed teken is en er op wijst dat het waarschijnlijk geen chocoladecyste is. Ze hebben me toen dyphaston voorgeschreven, die ik nu sinds 2 weken slik en waar ik vanavond de laatste neem voor deze maand. Nu heb ik sinds eergister een bruine afscheiding en hoop natuurlijk heel stiekem dat dit innestelingsbloedingjes zijn,,,, de tijd zal het uitwijzen, overmorgen moet ik ongesteld worden. Zo dit ben ik, heeft misschien iemand ongeveer hetzelfde meegemaakt? en is toch zonder problemen zwanger geworden? PS. wat is n poll?
Welkom! Wat erg alles wat met je gebeurt is. Maar alles blijkt nu goed te zijn toch?! Ik hoop voor jou dat je zwanger bent! Heel veel lees plezier!