Hoi Allemaal, Ik ben Cleo, 29 jaar en inmiddels over de helft, uitgerekend op 5 mei, wel leuk, hoop dat het dan echt een bevrijdingsdag gaat worden voor mijn kleine aangezien ik het wel een hele leuke datum vind. Als jullie verder iets van me willen weten, geef rustig een gil, groetjes Cleo
Hoi, bedankt, dat is snel hahaha. Ik ben benieuwd of er nog meer zoals ik op een bijzondere dag zijn uitgerekend...
Gaat vast goedkomen, al moet ik zeggen dat het me best zwaar valt, ben zooooo moe en of dat nou komt omdat het er twee zijn of dat iedereen daar last van heeft, ik weet het niet, maar desondanks ga ik er gewoon heerlijk van genieten
Bedankt, ben nu steeds even aan het rondkijken of er nog meer tweelingmama's hier zijn die ook in mei zijn uitgerekend. En sowieso wil ik meer weten van tweelingen, die komen in onze familie helemaal niet voor en voor zover ik weet ook niet in die van de papa, al moet ik erbij zeggen dat het communiceren met hem niet altijd even goed gaat aangezien zijn engels niet super is en mijn spaans niet...
We hebben goed gekeken en het lijkt erop dat we twee meisjes gaan krijgen, maar ja, ben een beetje voorzichtig, dadelijk zijn het wel twee jongetjes. Over drie weken komt de aanstaande papa hierheen en gaan we een pret echo laten maken, ik hoop dat het dan duidelijker te zien is, zou wel leuk voor hem zijn omdat ie de vorige echo's ook al heeft gemist.
Ow zeker, wat dat betreft heb ik echt een macho getroffen, wat dat betreft vindt ik het ook heel moeilijk of ze zijn of mijn achternaam gaan krijgen, ben eerlijk gezegd nog niet eens zover. Als het twee meisjes zijn is het niet zo erg als ze mijn achternaam krijgen, maar ik weet dat hij stiekem hoopt dat als het jongens zijn, ze zijn achternaam gaan krijgen en dat klinkt wel leuker dan mijn oer hollandse achternaam
Hey hoi, helemaal niet brutaal hoor, hij komt uit het zuiden van Spanje, ik heb hem afgelopen zomer ontmoet en kwam met een paar cadeautjes thuis, beetje stom, ik weet het, maar ja, achteraf, zeg maar nu enkele maanden na de grootste schok, ben ik er wel heel erg blij mee, al zal het nog moeilijk genoeg worden.
ach ja. vind het niet stom hoor. het kan een ieder gebeuren en zie het maar zo als je hem niet had ontmoet werd jij nu geen moeder van 2 wondertjes. een vriendin van mij is met een cadeautje uit de domincaanse republiek gekomen en ze is nu 8 jaar en moet zeggen liever zo een cadeautje dan een andere niet zo leuke cadeautje toch. jennefer
ja kan me voorstellen. je hebt genoeg aan je hoofd ik heb ook een heleboel over me heen gehad toen ik zwanger raakte van mijn oudste. over hoe ik zo dom was ect..( krijg af en toe nog steeds wat te horen) maar moet zeggen nadat hij geboren was zei mijn vader Fabian moest geboren worden. meid geniet lekker van je zwangerschap en straks van je wondertjes. die zijn uiteindelijk het aller belangerijkste en mooiste in je leven. als je meer wilt praten kan je me altijd pb-en en wanneer komt papa aan? jennefer
Volgend weekend als alles meezit en dan blijft ie ruim een week, langer kan hij zijn zaak niet dichtgooien, al scheelt het dat nog nog geen hoog seizoen is...maar hier ben ik al erg blij mee En ja, misschien moest het gewoon zo zijn, we zijn er in elk geval erg blij mee.