Hebben jullie wat gemerkt van het slechte weer ? Hier in groningen begind het wat slechter te worden. We hebben heel de dag prachtweer gehad. Hier heb ik nu wel de partytent afgehaald...die gaat anders de lucht in gok ik haha
Hier de hele dag storm en regen. Onze tuinmeubelen vlogen zowat de lucht in.. Nu begint de zon te schijnen...
Hier legt bijna alles bezaaid met takken bladeren ect ect door heel de stad omgevallen bomen maar ben binnen geweest de hele dag dus ook niet iets echt van mee gekregen. Hier is omgeving delft.
Hier flinke wind. Regen is met vlagen. Dan weer een dikke stortbui, vervolgens een uur lang gewoon wat regen. Maar de wind gaat flink tekeer. Nog geen schade, maar de putten in de straat kunnen het niet aan. In de straat achter ons wel schade hoor ik net van de buurvrouw.
Hier, in de buurt van Breda heeft het flink gewaaid en flinke buien. Takken van de bomen en bomen die zijn omgewaaid.
Het heeft bij ons in zuid Holland flink gewaaid en geregend. Ik woon in een flat dus gelukkig geen last van schade. Baalde wel dat ik geen boodschappen kon gaan doen door het slechte weer aangezien mijn kleine niet helemaal lekker was. Vond het daardoor geen goed idee de storm te passeren.
Hier de hele dag flink regen en waaien. Bij de buren (4huizen naast elkaar) ging de carport bijna de lucht in! Platen waren aan 1 kan losgeschoten en lagen te wapperen alsof het niks was. Gelukkig kwam de firma die ze had geïnstalleerd snel em heeft 2 van de 4 weggehaald en de andere 2 extra vastgemaakt. Pas vanaf 17 uur is het nu droog en waait het minder.
Hier in het zuiden van zuid holland heeft het goed gewaaid en soms geregend maar code Rood vond ik persoonlijk wat overdreven. Ben zelfs nog met de kids naar de zee gegaan om te kijken naar de hoge golven. Dat viel dus wat tegen Wel veel omgewaaide bomen enzo.
hoi hier bijna weggewaaidwindstoten van 120 m per uur en heel veel bomen omgewaaid woon ook aan de kust in noord holland
Hier fijn lekkage in het huis waar we nu anderhalve week de sleutel van hebben. Echt balen! Waarschijnlijk moet de dakbedekking an de dakkapel vernieuwd worden. N ou ja gelukkig zat er nog geen behang op de muur en dekt de verzekering alle schade behalve de dakbedekking.
Hier in de provincie Grunn' viel het inderdaad wel mee. Hele dag redeljjk goed weer. Ze hebben zelfs bij ons zonnepanelen op het dak gelegd. Het begon pas tege5 vijven slechter te worden. En ik vermoed dat we nu het 'ergste' wel gehad hebben.
Hier is het flink te keer gegaan. Veel wind en regen. Overal afgebroken takken en bomen over de weg. Omgeving Gouda.
Hier is het ook flink tekeer gegaan. De hele middag. Op de weggeefhoek staan diverse oproepjes waaronder iemand die platen van zijn kassen mist en iemand die de eigenaar zoekt van een tuinstoel die voorbij kwam waaien langs zijn huis. Ontwortelde bomen niet, maar scheelde niet veel. Was erg pittig.
Bij ons in Amstelveen (naast Amsterdam) is het echt flink tekeer gegaan. S'ochtends was het nog stralend weer maar vanaf een uur of 9 kwam de storm op. Ik had s'middags een verjaardag van mijn zusje die letterlijk vijf minuten fietsen verderop woont maar het was te gevaarlijk om te gaan fietsen met mijn zwangere 30 weken buik en kleuter achterop. Ook lopen was niet te doen. Uiteindelijk heeft mijn zusje ons met de auto gehaald en toen moest ik zelfs zoon tillen omdat hij weg werd geblazen. Ook veel schade hier in de buurt. Omgevallen bomen, hele wegen bezaaid met enorme takken, de halve stoep die omhoog komt met omgevallen bomen inclusief van die bankjes die weleens rondom bomen staan, bij onszelf zijn de meubels op het balkon gaan vliegen en het nieuwe balkonscherm bleef maar net hangen.
Hier 2 dakpannen weggewaaid, waardoor het water door de muur naar binnen stroomde. Gelukkig waren wij verlaat, we hadden naar een verjaardag gemoeten, waardoor ik de schade heb weten te beperken. Hopelijk blijft de vloer oke!
Hier veel afgebroken takken (en niet van die kleintjes ook) en omgewaaide en afgebroken bomen. Ia hier flink tekeer gegaan. Zelf niet zoveel van gemerkt want ik zat in ballorig en het ergste was over toen ik daar weer weg ging.