Pff ben nu al 2 weken stront verkouden. Neus dicht en nies me helemaal klem T.T ik lees wel meer dat dat aan het eind vd zwangerschap voor komt geloof ik... Maar het word gewoon niet beter. Slaap er slecht van en word en blijf er ook echt moe van. Wat kan ik hier nou tegen doen? Stomen helpt ook niet echt namelijk...
Ik had dat juist aan het begin van de zwangerschap! Ging maar niet weg. Maar nu gelukkig geen last meer van. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Zo dat kan je wel zeggen. Vanaf morgen mag het officieelkomen... Maja zak je zien dat ik nog 5 weken doorloop XD
Zeer herkenbaar. Bij mij zit er een patroon in. Eerst keelpijn, dan neus die dicht zit met hoofdpijn, dan hoesten, dan een paar dagen gezond en dan begint het van vooraf aan. Gaat nu zo al 6 weken. :x
Nou dan weet ik wat me te wachten staat haha tis alleen constant neus dicht en niesen maar je word er zo lamlendig van he... Jij bent er toch hopelijk bijna
Ik ben nu 23 weken zwanger en ik ben volgens mij al 19 weken chronisch verkouden Het komt en het gaat maar m'n slijmvliezen zijn constant geïrriteerd enzo. Ook vaker bloedneus. Had ik bij mijn eerste ook
Ik ben helaas de gehele zwangerschap al stront verkouden ! Ik hoest me s'nachts een ongeluk, en plas 100x per dag in m'n broek