Ik vind dat ze cadeaus op verjaardagen sowieso mogen afschaffen, want het gaat er toch om dat iemand langskomt en aan je gedacht heeft? En ga zelf maar na met hoeveel "goede" zin je weer naar de stad gaat om een cadeau voor die ene achternicht te kopen.Jottum!
Ja, ik vind het ook altijd weer een probleem om weer wat origineels te verzinnen. Of mensen die juist weer hele dure dingen geven, dan voel je je ook weer verplicht om wat duurs terug te geven.
Nou de helft van mijn achternichtjes/achterneefjes ken ik nog niet eens, dus zou daar echt geen cadeau voor kopen.
toen ik dit topic las wilde ik er bijna neerzetten: manlief koopt zo goed als nooit wat spontaan voor mij. Komt hij toch net thuis met een cadeautje voor mij! een parfum van Hugo Boss
Jawel hoor. Ach het ligt vast aan mij.... Maar op dit moment zie ik niks positiefs... Het is feestweek en mijn vriend (en zowat de hele buurt) zijn naar de feesttent en ik zou net op bed gaan. Hoor ik die muziek door het raam en begin ik ineens te janken.... Ik kan niet mee! Er is gewoon zoveel wat je moet laten op dit moment en daar komt dit dan nog weer bij..... Ik ben gewoon verdrietig....
haha met valentijnsdag belde mijn vriend dat ie moest overwerken, ik helemaal happy dacht dat ie wat voor mij ging halen! maar nee hoor hij moest echt overwerken en hij had niets voor mij, hij is later nog wel een bloemetje wezen halen om het goed te maken
meis dat zijn je hormoontje en je weet ze zeggen niets de laatste loodjes zijn het zwaarst ook emotioneel zijn deze erg zwaar nog even en dan heb je je kleine in je armen dan nog even op de tandjes bijten kwa hormoon spiegeling en hoop dat je dan weer snel jezelf bent sterkte met je hormoontjes en de laatste loodjes en dan nu weer ontopic
mijn mannetje verrast mij ook heel vaak met bloemen, of stiekem een cadeautje voor de baby. Of kaartjes voor een show of iets. Maar hij heeft toen ik hem net kende ook eens een doosje bonbons meegenomen voor mij. Alleen zaten er nog maar 3 bonbons in, onderweg had hij ze bijna allemaal zelf opgegeten! hahaha.
Hihihiih, die van mij is ook goudeerlijk wat dat betreft. Hij zal ook gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit.. En uit zichzelf eens bonbons of bloemen ofzo meememen? Nee hoor. Maar als hij naar het tankstation gaat om sigaretten voor zichzelf te kopen, verrast hij me weleens met een Snickers of Mars ofzo. Dan kijkt hij er ook zo bij van "kijk eens ik heb dit voor je gehaald, LIEF ben ik he?" Mannen he?
de ex van mijn mannetje wilde altijd persé elke dag een cadeautje en anders werd ze pissig!Nou en daardoor is hij heel terughoudend geworden met dingen geven,maar gelukkig is hij daarin veranderd in de loop der jaren.Ik geef altijd graag cadeautjes,dus als we ergens aan het shoppen zijn,dan verrast hij me ook weleens met een geurtje ofzo,maar vaak moet ik dan wel een hintje geven...haha! Moest wel lachen om het bonbon-verhaal...
Mijn mannetje koopt regelmatig een bosje bloemen voor me of iets lekkers. Ook doet hij regelmatig iets liefs (kookt een keer extra of doet alleen de boodschappen). Ik heb het maar getroffen met zo'n vent