ik heb een hele mooie foto van mijn dochter met haar knalroze naammuts. Nu lijkt het me heel leuk om deze in zwart/wit af te drukken met de muts als roze kleuraccent... Alleen kan ik niet photoshoppen, dus is er iemand die dit voor mij wil doen?
Oe, wil iemand dat voor mij ook doen! Heb iemand al een mail gestuurd, maar die reageert niet meer! Is van Siem in bad en dan wil ik graag de foto zwart/wit en zijn oogjes zijn echte kleur! En misschien heb ik nog wel een leuke foto waar je zo'n accent kan doen. Met welke fotobewerkingsprogramma's werken jullie?! Liefs!
Oh... Oeps... Soms gedraag ik me 'n beetje blond, blijkbaar.. Heb 'm wel gekregen, maar stond in m'n 'ongewenst' map Ik ga zo ff eten en dan ga ik 'm daarna (als kind op bed ligt) meteen bewerken. Je hoort me straks! (via mail)
Ik werk altijd met GIMP. Gratis te downloaden en schijnt ongeveer dezelfde mogelijkheden te hebben als Photoshop (nooit met Photoshop gewerkt, dus geen idee ) Ik vind het wel een OK programma. Was alleen ff puzzelen hoe het allemaal werkt, maar gelukkig zijn er genoeg tutorials en info op het net te vinden Inmiddels kan ik er best leuk mee uit de voeten (al zou ik er best veel meer mee willen!)