Ws. lees je dit pas over een tijdje, maar wil je voor vandaag nog even extra sterkte toewensen. Hopelijk ben je op een later moment in staat te laten weten hoe het gegaan is. Digitale knuf en dikke kus voor je dochter!
Heel veel sterkte vandaag!!! Ik hoop dat het onschuldig is. Mijn dochter heeft dit ook gehad, en bij haar bleek het een holte in een schedelbot waarin vocht zich bleef ophopen. Oh, ik hoop dat je bij je meisje mag blijven slapen en niet in RMD-huis!
Is daar toen iets aan gedaan? TS: hoe is het gegaan? Wij lopen bij de kinderarts voor precies hetzelfde. Hij denkt aan een botcyste, en wil er verder niets aan doen omdat de bult niet lijkt te groeien. Maar ik blijf er ongerust over, want wie zegt dat die bult niet naar binnen toe groeit, zoals bij het kindje van TS? Want dat zie je aan de buitenkant niet. Ik moet er 20 mei weer heen met mijn zoon...en ga nu toch aandringen op verder onderzoek.
Wij hebben (op eigen initiatief) een echo laten maken, en deze is door de kinderchirurg bekeken. Bij mijn dochter is het groeien wel gestopt (rond 14 maanden), en de bult heeft zich weggetrokken. Je ziet er niks meer van. Dit heeft chirurg ook voorspeld. Overigens was ik ook niet gerust totdat ik de kinderchirurg zelf heb gesproken en de foto onder zijn neus heb geduwd en om een diagnose gevraagd.
Bij ons is ook een echo gemaakt, ongeveer driekwart jaar geleden. En ook een röntgenfoto. Daar was een cyste op te zien die niet naar binnen was gegroeid. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, dus ik wil gewoon dat er opnieuw een echo/foto gemaakt wordt. Gelukkig dat het bij jouw meisje vanzelf is weggetrokken!
Hoi Dames! Even een update hoe 't is gegaan, Gianna is 6 Mei geopereerd, het was een goedaardige cyste wat naar binnen was gegroeid, ze hebben gelukkig geen stukje schedel weggehaald, wel alles een beetje mooi recht gevijld, de schedel is zo dun dat je er met een speld doorheen kunt prikken zeiden ze, maar na een maand moet dat weer goed zijn! Ze was na de operatie wat huilerig en heeft een dik uur in mijn armen geslapen.. Toen ze wakker werd heeft ze heel goed gegeten en gedronken! de dokters vonden dat t zo goed ging dat we Zaterdag al na huis mochten! T gaat nog steeds heel goed met haar maar moeten wel rustig aan doen tot dat de hechtingen eruit gaan (over 2 weken) en dan moet ze nog een keer op controle.. Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij een hart onder riem hebben gestoken, want ik had t er wel moeilijk mee zeg...pffff Er is een rotsblok van me af gevallen iig haha... Bedankt Dames!!! Xxx