best wel nerveus...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimi1, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jeetje, dat is nogal wat zeg!

Heel veel sterkte!!!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ws. lees je dit pas over een tijdje, maar wil je voor vandaag nog even extra sterkte toewensen.

Hopelijk ben je op een later moment in staat te laten weten hoe het gegaan is.

Digitale knuf en dikke kus voor je dochter!

3. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte vandaag......

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    sterkte vandaag meid! komt goed!

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ook een dikke knuffel van deze kant. en heel veel sterkte met deze onzekerheid.

6. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    We denken aan jou en je kleine meid!
    Sterkte!

8. adi

adi Niet meer actief

Heel veel sterkte vandaag!!!

Ik hoop dat het onschuldig is. Mijn dochter heeft dit ook gehad, en bij haar bleek het een holte in een schedelbot waarin vocht zich bleef ophopen.

Oh, ik hoop dat je bij je meisje mag blijven slapen en niet in RMD-huis!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Is daar toen iets aan gedaan?

TS: hoe is het gegaan?

Wij lopen bij de kinderarts voor precies hetzelfde. Hij denkt aan een botcyste, en wil er verder niets aan doen omdat de bult niet lijkt te groeien. Maar ik blijf er ongerust over, want wie zegt dat die bult niet naar binnen toe groeit, zoals bij het kindje van TS? Want dat zie je aan de buitenkant niet.

Ik moet er 20 mei weer heen met mijn zoon...en ga nu toch aandringen op verder onderzoek.

10. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben (op eigen initiatief) een echo laten maken, en deze is door de kinderchirurg bekeken.
    Bij mijn dochter is het groeien wel gestopt (rond 14 maanden), en de bult heeft zich weggetrokken. Je ziet er niks meer van.
    Dit heeft chirurg ook voorspeld.

Overigens was ik ook niet gerust totdat ik de kinderchirurg zelf heb gesproken en de foto onder zijn neus heb geduwd en om een diagnose gevraagd.

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij ons is ook een echo gemaakt, ongeveer driekwart jaar geleden. En ook een röntgenfoto. Daar was een cyste op te zien die niet naar binnen was gegroeid. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, dus ik wil gewoon dat er opnieuw een echo/foto gemaakt wordt.
    Gelukkig dat het bij jouw meisje vanzelf is weggetrokken!

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Hoi Dames!

Even een update hoe 't is gegaan, Gianna is 6 Mei geopereerd, het was een goedaardige cyste wat naar binnen was gegroeid, ze hebben gelukkig geen stukje schedel weggehaald, wel alles een beetje mooi recht gevijld, de schedel is zo dun dat je er met een speld doorheen kunt prikken zeiden ze, maar na een maand moet dat weer goed zijn! Ze was na de operatie wat huilerig en heeft een dik uur in mijn armen geslapen.. Toen ze wakker werd heeft ze heel goed gegeten en gedronken! de dokters vonden dat t zo goed ging dat we Zaterdag al na huis mochten! T gaat nog steeds heel goed met haar maar moeten wel rustig aan doen tot dat de hechtingen eruit gaan (over 2 weken) en dan moet ze nog een keer op controle..

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij een hart onder riem hebben gestoken, want ik had t er wel moeilijk mee zeg...pffff

Er is een rotsblok van me af gevallen iig haha...

Bedankt Dames!!! Xxx

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
  14. Dana

Dana Niet meer actief

goed nieuws! :) en wat een moppie zeg.

15. Agh gos. Wat een bikkel!! Lees nu je verhaal pas.. maar sterkte en beterschap nog.

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Ik hoop dat je moppie snel hersteld is.

17. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat fijn dat het goed is gegaan!!!

18. Jade86

Jade86 Bekend lid

Oooh gelukkig is het goed gegaan! Je zult erg ongerust geweest zijn. Aach wat een schatje zeg!

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

ooh wat fijn dat je zo'n goed uitslag hebt gekregen. en wat een leuk en lieve foto!

20. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    wat een lief moppie! en wat een bikkel! Blij dat het zo goed is gegaan! Rustig aan en aansterken!

Deel Deze Pagina