Welk merk pampers gebruiken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Misschien hebben jullie al gelezen dat ik niet meer tevreden ben over mijn eigen merk C1000 pampers aangezien deze vernieuwd zijn

Heb geen idee welke ik nu moet gebruiken dus vandaar de vraag welk merk pampers gebruiken jullie?

2. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik gebruik pampers...... huggies vond ik ook goed, maar pampers het fijnste.
    Vind ze wel minder ruiken.

kruitvatluiers zijn veel mensen erg over te spreken. Bij mijn jongens altijd lekkage! Dus ik gebruik het niet meer.
    gr brenda

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb altijd Pampers gebruikt, maar ben na enthousiaste verhalen overgestapt naar Kruidvat. Helaas zit hier meer plastic in denk ik, waardoor mijn meisje snel pukkeltjes op haar billen krijgt. Weer terug naar de Pampers dus. Huggies zijn ook oke :)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    #4 charity2010, 24 aug 2011
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
    De active fit van pampers! Erg tevreden over die! Dochterlief lijkt nooit door met die luiers, blijven goed zitten én ze krijgt er geen uitslag van :D.

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik ben erg tevreden over de vernieuwde Bumblies en die van de Aldi zijn ook wel fijn.

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pampers of nu toevallig de Etos eigen merk.
    Kruidvat vond ik ook prima.

Huggies vond ik een drama, net als de Bumblies.

7. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Ik gebruik meestal pampers baby dry. Active fit vind ik stinken, er komt echt een chemisch luchtje vanaf als ze nat worden!
    Kruitvat luiers gebruik ik soms ook wel eens, maar ik vind dat ze een minder goede pasvorm hebben dan die van pampers.

8. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

hier vanaf het begin kruidvat.

Heb een aantal keer pampers gebruikt maar m`n zoontje lekte steeds door, en dan gewoon dwars door de luier heen binnen een uurtje.

Kruidvat is voor mij de topper.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

altijd pampers.... par keer wat anders geprobeerd. ah ( werd net een zak cement) kruidvat, lidl maar nee pampers werkt hier gewoon prima. de oudste lekt sowieso nooit door. de jongste maar es heel af en toe maar das meer omdat ze dan spuitluiers heeft. billetjes voelen lekker droog aan, geen uitslag. niets!
    dus ik hou het gewoon bij pampers baby dry. de active fit zijn nog fijner maar die zijn ook weer duurder.

en de spaanse luiers. pas gekocht in spanje bij de schlecker. superdingen. maar ja om nou effe naar spanje te gaan voor een pak luiers hahaha

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik gebruikte voorheen altijd Kruidvatluiers en was ik heel tevreden over, maar omdat ik soms speciaal voor alleen die luiers naar de stad moest ben ik overgestapt op C1000-luiers. Maar nu ze vernieuwd zijn lekt mijn dochter 's nachts elke keer door. Heb nu een pak pampers voor haar en daarin blijft ze 's nachts wel droog. Voor mijn zoontje gebruik ik ook pampers.

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Zelf gebruik ik Pampers, liefst Baby Dry, maar als die niet beschikbaar zijn de Active Fit.

KDV gebruikt Huggies en zijn ook wel ok...

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij gebruiken de luiers van de lidl (alleen nog 'snachts overdag niks meer). Bij deze luiers lekt ze niet snel door

13. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik heb voor de eerste maanden een combi van Pampers/kruidvat omdat mijn kindjes dunne beentjes hadden was er wel eens lekkage met Pampers.

Na die eerste maanden alleen nog maar pampers!
    Van de andere merken krijgt ze uitslag omdat die het vocht niet snel genoeg opnemen

14. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    pampers baby dry!
    voor alle 3, heb ook wel is huggies gehad, maar die lekte om de haverklap door, en zelfde met bumblies.
    dus ik blijf bij de pampers baby dry.

15. mama aileentje

mama aileentje Actief lid

19 jun 2011
    109
    0
    0
    meander thuiszorg
    Limburg
    ik had altijd de luiers van de lidl, maar die hebben ze ook vernieuwd en sindsdien lekken mijn meiden altijd door! dus ben overgestapt naar de kruitvat luiers en die zijn net zo goed als de pampers vind ik!

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gebruiken Pampers ('s nachts en op vakantie of als we een dagje weg gaan) en anders wasbare luiers.

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Eerst gebruikte we Kruidvat Luiers, die ik best wel fijn vond.
    Toen hebben we een pak luiers van Bumblies gehad, maar die vind ik echt drama.
    Onze kleine lekte nooit door zn luiers, maar met die Bumblies wel.
    Dus toch maar weer de Kruidvat gaan gebruiken.
    Maar toen kregen we een nieuw pak Bebino Aldi luiers van mn nicht die ze over had, en die vinden we zo fijn dat we sindsdien alleen maar Bebino gebruiken.
    Ben ik echt super tevreden over!

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik heb ooit eens een luiers test topic gestart (of ruil topic weet het niet meer) iig met het idee om luiers te ruilen en zo te testen wat je wat vind zonder dat je een heel pak koopt. (we stuurden elkaar steeds 3 luiers op) zo heb ik C1000 Kruitvat en Aldi getest (ik zelf gebruikte Pampers Active Fit) en nu gebruik ik Aldi en ik ben echt oprecht onwijs tevreden! En het scheelt me de helft per luier!!! Pampers zijn om en nabij de 30ct (in de aanbieding vaak iets van 26ct) en Aldi luiers zijn 14ct!

Ik wil er best 3 naar je opsturen. Dan kan je zelf ontdekken of je net zo positief bent als ik en misschien kan je met meerdere ruilen en zo bepalen wat je het fijnste vind.

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook alleen maar Pampers. Tot nu toe toch het beste en heb een hele hoop merken geprobeerd.

20. Bri

Bri Niet meer actief

Pamper baby dry, en soms active fit als de baby dry op is en ik toch een pak luiers nodig heb.
    Zoon vond active fit fijner, omdat daar plaatjes van sesamstraat op staan :D

Ik heb ook wel eens huggies gehad (prima luier, valt alleen wat smaller om de benen en dat vond ik niet zo fijn met mijn hollands glorie kinderen) en op het kdv gebruiken ze AH huismerk. Ook een prima luier. Wel wat stugger dan pampers, maar daar hebben de kids echt geen last van.

Deel Deze Pagina