Goed van je !! Ik ben inmiddels al meer dan 4 jaar gestopt met roken !! Enja, de kilo's zijn er wel bij, maar ik heb het ervoor over !!
Geweldig meid, gefeliciteerd! Mijn man is nu ook alweer 6 jaar gestopt met roken, ben zo trots op hem! Hij heeft nadien geen sigaret meer aangeraakt, net zoals jij weet hij dat hij met 1 trekje weer verkocht is.
Ik was afgelopen weekend 6 jaar gestopt. Ik had het toen al zo vaak geprobeerd maar die keer lukte het omdat ik mijn moeder zag wegkwijnen aan longkanker (ze rookte niet) dus dan word je wel even met je neus o de feiten gedrukt. Ik besloot toen beter voor mezelf te gaan zorgen. Goed gedaan meid!
Daar mag je ook trots op zijn Weet ook hoe moeilijk het is, alhoewel ik tot nu toe nooit echt in de verleiding ben geweest er weer eentje op te steken...ben nu 1,5 jaar gestopt en als ik het kan dan kan iedereen het, was net een stoomboot
Zo herkenbaar ja en wat ik altijd het ergste vond als je sigaretten op waren 's avonds dat je dan helemaal zenuwachtig werd van waar moet ik nun nog sigaretten vandaan halen. Vind het ook stinken nu als iemand net heeft gerookt en ze staan dichtbij je te praten denk ik wel eens wat een walm zo heb ik dus ook geroken...