Kan hoor, hier ook 13 kilo in 2,5 maand en vanaf de bevalling nog geen 4 maanden geleden 23 kilo ben van 82,5 naar 59 gegaan sporten doe ik niet, alleen niet snaaien en gezond eten Super super knap TS! Vergt ontzettend veel doorzettingsvermogen
Wat goed zeg TS!! En ook goed van je man zeg, dat hij mee deed. Mijn vriend mag ook echt wel wat af gaan vallen. Hij is ook zo'n 20 kilo aangekomen gok ik. Hopelijk wil hij over een tijd met mij meedoen als ik bevallen ben (zal dan ook nog wel wat kwijt moeten gok ik), want hij zegt het wel telkens maar doet er vervolgens niks mee helaas.
Super knap van jullie Ellen, en zo snel! Dat inspireert moet ik zeggen. Ik val steeds iets af en kom het net zo snel weer aan :x Iedere maandag neem ik me weer voor om te beginnen en iedere dinsdag ben ik het al weer "vergeten". Maar nu met het mooiere weer krijg ik weer meer motivatie. Hoop dat het net zo goed gaat als bij jullie.
Is het een idee om dan wel gezond te koken, maar dat je man een grotere portie neemt? Of in ieder geval meer rijst/aardappelen/pasta pakt? Of als er een sausje bij kan, dat alleen hij het neemt? @TO, super knap van jou en je man om zo die knop om te zetten en in 2 maanden al zulk resultaat te zien! Pas je wel op dat het alleen het vet is dat verdwijnt en niet de spieren?
Goed hoor. En heel bijzonder is zo een korte tijd. Hier is het roer ook om. Ook hier van beide kids nog 5 zwangerschapskilo's aan mijn kont, dus samen 10 kilo teveel. Een maandje terug was ik er klaar mee en vond dat het roer nu maar eens om moest. Ik let heel streng op mijn eten en sport nu 2x per week. Helaas heb ik blijkbaar hardnekkig vet want in een maand ben ik pas 3,5 kilo kwijt. Maar goed, het begin is er
klopt, het is prima maar gaat naar mijn idee niet snel genoeg, met name omdat ik nog zoveel kilo's moet en er echt heeeeeel veel moeite voor moet doen