En anders, je kindje 's avonds al brengen? Of papa ouderschapsverlof op laten nemen voor het wegbrengen van je zoontje? Voorschoolse opvang voor je oudste zoon, zodat je je jongste weg kan brengen?
Hoi, ik werk ook in de zorg en ik heb geen vaste werkdagen net als jij. Er zijn meerdere plaatsen waar ze flexibele kinderopvang aanbieden. Soms willen ze wel dat je minimaal 2 dagen per week afneemt. Je geeft dan per maand de dagen aan dat je wilt dat jouw kind opvang krijgt. Het tarief is vaak wel wat hoger (in mijn geval gelukkig niet). Je zou eens kunnen informeren bij kinderopvang in de buurt wat de mogelijkheden zijn. Hier in brabant bieden spring kinderopvang en korein kinderplein bijvoorbeeld de flexibele opvang. Er zijn vast meer opties. Ook zijn er gastouders die flexibel zijn, als ze geregistreerd zijn krijg je ook hiervoor een vergoeding terug vd belastingdienst. groetjes rebekka
Wij hebben een gastouder die flexibel werkt, echt een ideale oplossing! Die zijn er vast ook wel bij jou in de buurt.
Mijn eerste gedachte was ook een flexibele gastouder. Je hebt ook gastouders die bij jou aan huis komen.