best zenuwachtig voor de 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door justsjee, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wij hebben de 20 weken echo volgende week, 5 maart, dan ben ik dus 21 weken zwanger. Met 17,2 weken hebben we nog een pretecho gehad waarop alles er goed uitzag. Maar toch... dat was natuurlijk geen medische echo. De zenuwen beginnen wel een beetje te komen nu!
    Op een of andere manier zit ik me er ook druk om te maken of de dchoscopiste het geslecht wel goed heeft gezien met die 17,2 weken, ook al was het duidelijk zichtbaar.

Liefs Monique

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heb je een foto van het geslacht Miffy?

Dan kunnen wij misschien meekijken?

3. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Krissa: spannend ... wij mogen een dagje later (donderdag) voor de 20wkn echo en ik kan haast niet wachten (maar moet wel!). Laat je ons weten hoe het was?

@Nina: veel plezier morgen. Willen jullie weten of het een jongetje of meisje is of blijft dat een verrassing?

Ondertussen tel ik de dagen af ................. ;)

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    joehoe dames.. 20 weken echo gehad.en alles goed! en... we krijgen een zoontje! was helemaal in tranen.. van geluk! :)
    je begrijpt mijn dag/ week/ maand enfin.. kan allemaal niet meer stuk!
    iedereen die nog moet veel succes!
    p.s. kon tegen betaling van 15 euro een dvd laten maken, meteen thuis weer gekeken.. haha erg leuk!

5. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Nina,
    Wat geweldig, gefeliciteerd ! Kan me voorstellen dat je er emotioneel van was, zal ik donderdag ook wel zijn! Nou, geniet nog lekker na en dat scheelt weer: alleen namen voor een jongetje bedenken ;)

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja.. en ik zal eerlijk zeggen vin best lastig een naam. is niet niks.. maar joh ik ga volgende week lekker op huwelijkreis ga ik lekker over nadenken op het strand :)

7. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    @nina, geniet van de mooie echo, je zoontje en natuurlijk ook van je huwelijksreis.

Groetjes,
    Krissa

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    De foto van het geslacht staat in m'n album!

We willen het geheim houden voor familie en vrienden; ik ben echt een tuttebel en heb even met m'n vriend overlegd of hij het wel oke vond dat ik de foto hier in het kippenhok gooi :) ! Vond 'ie geen probleem, dan kan ik het tenminste ergens kwijt!

Dus meiden... kijken maar!

Liefs Monique

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat een heerlijke plek om over namen te gaan liggen mijmeren! Geniet ervan samen!

Ook de andere meiden met een mooie echo gefeliciteerd! Zijn de jongetjes nu in de meerderheid of lijkt dat maar? En degenen die nog "moeten": veel succes en nog meer plezier! Hou ons op de hoogte!

Liefs Monique

10. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ben vanmiddag naar de verloskundige geweest en alles was gelukkig weer goed. Ze heeft uitgebreid gevoeld en zei dat ik een 'goede buik had om te voelen' en het was weer geweldig om het hartje te horen. Nu ga ik echt uitkijken naar overmorgen ... morgen gelukkig lekker vrij, zodat ik alleen donderdag op mijn werk nog mijn gedachten erbij moet houden ...
    @Nina: wij vinden het ook moeilijk om namen te verzinnen die we allebei leuk vinden. We kennen allebei wel iemand van vroeger of van 't werk ofzo en dat zijn dan altijd precies minder leuke personen .. haha, maakt het niet makkelijk. Ik hoop dat ze donderdag bij ons ook kunnen zien wat het geslacht is. Ik laat het jullie natuuuurlijk weten !
    Liefs, Dyaan

11. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja he monique.. ben echt aan het aftellen tot ik met mn melkflessen op het strand lig :)

12. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    thanks krissa gaat wel lukken. nog 1 weekje.. en dan bye bye kou en welkom 25-30 graden :)

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ooh ik wil mee :) !

Hebben jullie mijn geslachtsfoto al gezien (nou ja, het geslacht van de baby dan haha!). Ik blijf erover prakkezeren nu die 20 weken echo nadert, of die echoscopiste het wel goed heeft gezien dat het een meid wordt! Ik verheug me zo enorm op een meissie... Foto in album, volgens mij kan het niet missen, maar ben benieuwd wat jullie vinden!

Liefs!

14. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Miffy: ik ben geen expert op het gebied van echo's bekijken, maar volgens mij is het ook een meisje ... wij mogen donderdag voor de 20-weken-echo, dus als er een mooie van ons kindje bij zit, zet ik 'm ook in mijn album ...

@Nina: waaaatt ... 25-30 graden, oh wat heerlijk ! Ik heb ook vitamine-Z nodig, heel erg! Ik geef wel licht, zo wit ben ik, maar heerlijk die warmte. Hopen dat het hier ook snel lente wordt!

15. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Miffy ik denk ook een meisje, je ziet 3 streepjes net als op mijn echo, alleen is die foto wat groter (20 weken echo)...

Heel veel succes met de 20 weken echo allemaal! En gefeliciteerd Nina met je mannetje!

16. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Wij hebben 3 maart de 20 weken echo.
    Kan echt ni meer wachten!
    Ben zo benieuwd of alles goed is met ons kindje en natuurlijk wat het gaat zijn: jongetje of meisje.
    Bij een meisje zie je 3 streepjes en bij een jongetje een aanhangseltje toch?
    Wil t graag zelf ontdekken :)
    We denken nu een meisje..dat zegt ons gevoel.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Miffy ik zie echt een meisje gefeliciteerd :D

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik kan t altijd zo slecht zien op de echo foto's wat t is... :oops: :)

Wij hebben vrijdag de 20 weken echo, ik kan ook haast niet meer wachten tot we weten wat t wordt! :D

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jah, volgens mij kan het echt niet missen dat het een meissie is! Ben er zooooo blij mee, zou het het liefste met een megafoon van het dak willen toeteren! Maar we hebben besloten om het geheim te houden voor familie en vrienden...moeilijk! Gelukkig kan ik m'n ei wel ff hier op het forum kwijt, anders barst ik uit elkaar denk ik!

Weetje, soms wordt ik zo onzeker van die verhalen dat het eerst echt een meisje lijkt te zijn, en een aantal weken later hangt er ineens iets tussen die beentjes te bungelen... Volgende week, 5 maart, hebben we de 20 weken echo, en dan krijgen we hopelijk nog een keer de bevestiging!

@Bumba2009: idd, bij meisjes zie je drie streepjes, net een hamburgertje :)

Liefs, meisjes-mama Monique

20. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik denk echt een meisje! wat leuk!

Deel Deze Pagina