hihi, ik geef ook licht in het donker hoor dus word tijd dat ik even zonnestraaltje pak. morgen je echo! spannend hoor! suc6
Hoi Dames, Gisteren een mooie echo gehad. Alles was goed en we krijgen een jongetje. Tevens hebben we een deel van de echo op DVD meegekregen en 2 foto's. Zelf konden we het geslacht niet goed zien, hij wilde echt niet stil gaan liggen ervoor. Gisteren gelijk met mijn zusje en moeder kleertjes gaan kijken voor hem. Nu wordt het nog een lange tijd voordat we hem echt mogen verwelkomen. Nina geniet van je vakantie, en iedereen die nog voor de echo moet gaan, geniet ervan want het is helaas zo voorbij. Groetjes, Krissa
@miffy77..ja hooor dat is zeker een dametje! gefeliciteerd! over een paar uurtjes heb ik de 20 weken echo..we weten het geslacht al maar het blijft toch spannend
@krissa: gefeliciteerd met jullie mannetje! Jij hebt het wel tegen je familie gezegd? Ik moet echt regelmatig mijn tong afbijten! @lennylenn: en hoe was je echo? Liefs Monique
@miffy en Nina, dank jullie voor jullie lieve reactie. We zijn echt heel blij dat alles goed gaat. @miffy, wij hebben het inderdaad de ouders en broertje/zusjes verteld. Verder houden we het voor ons. Gelukkig spraken we ook al over hij voordat we het wisten omdat we het en ze raar vonden klinken. waarom weet ik niet. Wel houden we de naam geheim totdat hij geboren is, dat is echt iets van mij en mijn mannetje, die sprak hem gisteravond al bij zijn naam aan Groetjes, Krissa
vandaag de 20 weken echo gehad en diep diep diep teleurgesteld.. niet in de baby dan..met hem gaat alles goed. maar had zoveel meer verwacht van de echo! dat loeder heeft helemaal niks uitgelegd! bij de pretecho kreeg ik veel meer te zien en te horen dan vandaag. als ze bij de pretecho niet hadden gezegd dat alles (het ruggetje enz enzz) perfect was had ik dat vandaag ook niet geweten. ze heeft alleen wat metingen gedaan en na 10 min stond ik weer buiten. ik heb er nu zo de pest in! en ik ga het alsnog bij mijn v.kundige aankaarten.
Hoi meiden, Vandaag een geweldige echo gehad ... na uitgebreid onderzoek, meten en toelichten liet ze ons aan het eind zien dat we een jongetje krijgen! Mijn vriend riep dat al sinds de 12wkn-echo en het dringt nu stukje bij beetje tot ons door. Geweldig! Zo leuk dat we dat nu al weten en ik heb de echo's al tig keer bekeken en hardop tegen 'm zitten praten. Zucht ... zet binnenkort een fotootje in mijn album! Voor wie de echo nog krijgt: onwijs veel plezier !
Vinden jullie het ook zo moeilijk, jongensnamen ?! Wij hadden al wel een paar meisjesnamen die we allebei wel leuk vonden, maar ja ... we moeten toch echt aan de jongensnamen! Gelukkig hebben we daar nog even voor Als ik je niet meer 'spreek' een geweldige trouwdag en huwelijksreis!
@Krissa: haha, wij praten ook altijd over "hij"... "hij" is de baby toch! Wel grappig, nu we zelf al 3 weken weten dat we een meisje krijgen, praten we we in gezelschap nog steeds vrolijk over hij. Waardoor er natuurlijk mensen zijn die dan de conclusie trekken dat we een jongen krijgen. Ik vind het wel grappig, al dat gespeculeer om je heen, en alleen wij die het weten. maar zou het stiekum ook wel lekker vinden om met m'n moeder meidenkleertjes te kunnen gaan shoppen hoor, dat kan nu dus niet... Wij spreken ons meisje ook bij de naam aan als we samen zijn. dat schept al echt een band. En de naam is zooooo mooi! @lennylenn: jee, wat balen van je echo! dat kan toch helemaal niet, dat je binnen 10 minuten weet buiten staat! Hoe kan ze alles dan goed gezien hebben? En ik vind het behoorlijk bot om helemaal niks tegen jullie vertellen over wat ze allemaal zag, ook al was alles goed. Zo'n mens zou zich toch moeten kunnen voorstellen dat je dat als ouders ook heel graag wilt horen! Ik zou zeker je vk bellen, en misschien kun je zelfs nog een nieuwe echo krijgen als je dat wil (ik weet eigenlijk niet hoe het beleid daarin is... het is natuurlijk wel een medische echo). Heb je 'm in het ziekenhuis laten maken? @Dyaan: gefeliciteerd met jullie kereltje! We wachten op je foto! Heerlijk he, lekker mijmeren over je babietje, ik kan dat toch wat "gerichter" sinds ik weet wat we krijgen en mijn vriend ook. Het wordt allemaal wat tastbaarder. Wij hadden al ver voordat we ook maar zwanger probeerden te worden een meisjes- en een jongensnaam, en daar zijn we bij gebleven. Hoewel ik jongensnamen ook veel moeilijk vind dat meisjesnamen! @Nina010: trouw ze, en een hele fijne zonnige huwelijksreis! Liefs Monique
@miffy, ik ben wel blij dat we het verteld hebben, mijn zusje was al helemaal in de roze kleertjes omdat iedereen dacht dat het een meisje zou worden. En het is echt super gezellig. MIsschien dat je met iemand anders lekker meisje kleertjes kunt gaan shoppen, met meerdere is het toch altijd gezellig. @lennylenn, wat een *** van een mens, een 20 weken echo plannen ze hier voor 30 min in en zeker de helft is niet echt medisch omdat ze die opnemen op DVD als je wilt en dat doen ze met het medische/meten gedeelte niet. We kregen echt alles uitgelegdt, soms meerdere keren aangezien hij geen zin had en alleen maar lag te draaien. Ik zou dit zeker gaan aankaarten bij de Verloskundige, dit kan toch niet. Misschien dat ze meerdere klachten hebben gehad. Laat even weten wat ze zegt, want ik vind dit dus echt niet normaal. En natuurlijk heel erg jammer voor jullie. @dyaan, we hadden gelukkig al vrij gauw een jongens en een meisjes naam, maar inderdaad jongensnamen zijn lastig. We hadden bij beide net zoveel moeite maar dat krijg je als je jaren in jeugdwerk vrijwilliger bent en al zoveel namen hebt zien langs komen, dan koppel je het toch aan een kind en dat is niet altijd positief voor de naam. Hopelijk komen jullie eruit en vinden jullie een leuke jongensnaam. Succes ermee, maar het is natuurlijk ook leuk om mee bezig te zijn. @nina, geniet van een geweldige trouwdag en jullie huwelijksreis, we horen de verhalen wel als je terug bent. Groetjes. Krissa
Heb twee fotootjes in mijn album gezet ! Ja, en uit die namen komen we ook wel, daar hebben we ook ruimschoots de tijd voor.
Ook ik ben zéér nerveus voor de 20-weken echo, die ik 31 maart krijg. Ben zo bang dat er iets afwijkt... Ben ook zenuwachtig of ze kunnen zien wat het is...een jongen of een meisje. Wil het namelijk heel graag weten.
WAAAH ik heb dalijk m'n 20 weken echo! Ik weet eigenlijk niet eens of ik nou wel of niet zenuwachtig ben... loop maar een beetje op en neer te dribbelen, vind het toch wel een beetje spannend! Liefs Monique
Net de 20 weken echo gehad... alles was super! Ben helemaal blij en opgelucht! Gelukkig was het ook nog steeds een meisje; de echoscopiste was daar zo zeker van dat ze haar huis erom wilde verwedden Ga nu nog even nagenieten van de DVD! Liefs Monique
Gefeliciteerd Miffy, dat alles goed is. Geniet ervan en nu afwachten dat we het echt in de armen mogen houden. Voor iedereen die nog moet, succes met wachten en probeer te genieten bij de echo. Groetjes. Krissa
Ik moet straks. En heb toch wel beetje de kriebels... En met een beetje pech moeten we ons zoontje ook meenemen, want onze buuf zou oppassen, maar aangezien die hoogzwanger is, alle gordijnen nog dicht zitten en haar auto weg is vermoed ik dat die zelf druk is met beebje krijgen