slechte uitslag tripletest

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sunnyke, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hallo,

vanmorgen hebben we te horen gekregen dat we in de hoge risicogroep zitten, met een kans van 1 op 7... We zijn helemaal ondersteboven hiervan, omdat we dachten dat mijn leeftijd nog wel meeviel (31). De gyn had ons vooraf gezegd dat het "normaal" 1 op 700 was, dus dit klinkt helemaal niet goed :cry:
    Maandag hebben we een gesprek in het ZH om te bekijken wat we verder kunnen doen, ik veronderstel vruchtwaterpunctie en zo?
    Ik zou gewoon heel graag ervaringen willen delen met anderen die ook zulke slechte uitslagen hadden. Ik heb echt het gevoel dat de kans al bijna niet meer groter kan dat er iets mis is :cry:
    We zitten nu in een emotionele achtbaan en hebben veel verdriet en veel vragen...

Sunnyke

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    geen ervaring mee, maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Sunneke lieverd wat lees ik nu. Als of je al niet genoeg zorgen hebt gehad meid :cry: Laat je goed voorlichten bij je gesprek. Ik hoop dat er niets aan de hand is voor je. Het is toch een kans berekening?

Heb wel verhalen hier gelezen van meiden met ook een slechte uitslag en uiteindelijk was alles gewoon in orde.

Meid ik denk aan je en duim voor je dat je beebje in orde is!

4. Maia

Maia Niet meer actief

ocht jeetje wat een naar nieuws :(

Heel veel sterkte!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    er staan hier genoeg ervaringen over meiden met een slechte uitslag (kansberekening dus is NOG niets definitiefs..) over puncties e.d. ik zou even dit forum gedeelte uitpluizen want dan vind je veel ervaringen..

Wij hadden zelf een grote kans op een kindje met chromosale afwijkingen.(niet zoals jij maar 1;150) en hebben een vruchtwaterpunctie laten doen (vanwege de hogere miskraam kans van een vlokkentest en deze is minder betrouwbaar) en alles bleek goed te zijn...

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meid dat meen je niet, jeetje d8 echt dat alles gewoon goed ging, laat je idd gewoon goed voorlichten

En ik ga echt voor je duimen dat alles gewoon goed is.

Veel sterkte in ieder geval.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow Sunnyke :cry:

Ik was je al even kwijt hier op het forum en nu lees ik dit :cry: .... Het zit jullie ook allemaal echt niet mee he?
    Ik heb helaas geen antwoord voor je...maar wil je veel sterkte wensen! Ik hoop dat alles goed komt....

:cry:

Liefs, Eleni

8. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Vrienden van mij hadden een risico van 1:20, ook behoorlijk groot zou je zeggen. Zij hebben er toen voor gekozen geen puncties te laten doen ivm met miskraam risico en ze hebben nu een hardstikke gezond ventje!
    Voel goed wat je zelf wilt en waar je belangen liggen!
    Sterkte en liefs,

Vlindertje

9. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

iedereen bedankt voor jullie steun... Het is idd een moeilijke beslissing... Ik heb veel schrik voor een punctie, omdat ik al een MK heb gehad, en ik zou het mezelf niet vergeven als ik daardoor opnieuw een MK krijg van een gezond kindje... :(
    Anderzijds willen we ook wel weten waar we aan toe zijn, want nu genieten we dus echt niet meer, het lijkt wel alsof ik niet meer blij mag zijn met deze zwangerschap, en dat vind ik ook oneerlijk tegenover dat kindje in mijn buik...
    Pff, ik had zo graag gewild dat we niet al deze moeilijke beslissingen hadden moeten nemen, ik vind het een vreselijk idee om te denken dat het lot van ons kleintje in onze handen ligt :(
    We zullen maandag zeker veel vragen stellen op het gesprek, we zijn nu al zo alles aan het opschrijven wat ons opkomt, zodat we zeker niks vergeten. Ik probeer positief te blijven denken, maar het ene moment lukt me dat al beter dan het andere.

Liefs,
    Sunnyke

Deel Deze Pagina