Ik heb ze voor de vakantie bij C&A gekocht, maatje 80. Ik kan me herrinneren dat ze vanaf maatje 56 gingen. Erg lieve broekjes, met een klein, bescheiden kant/broderie randje op de kont..
Owww, weer heel wat tips en ideeen, thanx meiden! Ik ben trouwens afgelopen week bij de Zeeman geweest; hier alleen vanaf maatje 92. Ik gekocht, gewassen en in de droger.....kwamen er inderdaad kleiner uit (dat was de bedoeling!).......Maar ook het hele 'model' was eruit.....Ze passen zelfs mijn andere dochter (maatje 92) niet, lijken wel uigelubberd, haha! Maar ik heb weer genoeg andere winkels op mijn lijstje kunnen zetten. Ik ga verder neuzen!
Als ik geen romper doe, dan doe ik gewoon de kleertjes direct over de Pamper. Onderbroekjes alleen maar weer extra. Weet dat hier topic niet over gaat, maar toch, da's mijn manier...
Ik vind dat zelf met een jurkje niet zo leuk staan. Plus dat een luier toch een beetje gaat "hangen", dat vind ik dan zo'n rotgezicht. Als Misha een broek of legging aan krijgt, dan doe ik ook geen onderbroekje aan, alleen onder jurkjes dus..
Ik heb bij de Zeeman 2 soorten luierbroekjes gekocht. In t roze en in t wit. Heel schattig met een soort ribbels/flapjes (iets? haha) op de achterkant lijkt echt superlief! En ze waren geloof ik nog geen euro per stuk en vanaf maatje 50 (en die passen heeeel lang hoor! dewi is nu 5 maanden en zit nog prima/ruim!) Vind deze persoonlijk nog leuker dan onderbroekjes..
Bij ons is er bij de Zeeman, Hema, Hans Textiel en de Wibra + C&A niks te vinden Nou zit er bij ons een stomme dure babywinkel maar daar ben ik dan wel geslaagd en nog wel met 50% korting.... Ik blijf meelezen want ik ben erg benieuwd gr veer