bestaan er ook nóg dunnere slaapzakken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ennas86, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik heb er net één bij Prenatal gekocht, maar ik vond 'm best duur... 18 euro voor dag dunne laagje katoen. Ik wil graag nog een tweede kopen, maar dan wat goedkoper. Voor degenen die 'm bij een webshop hebben gekocht: hoeveel kostte hij daar? En welke was het (ik neem aan dat ze meerdere hebben en dat de meeste dikker zijn, zou jammer zijn als ik weer een dikke bestel :p)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    Bij Ter Stal hebben ze vaak dat soort slaapzakken (weet niet of ze ze nu al hebben), bleek exact hetzelfde te zijn als die dingen van Jollein, zelfde print etc., want die had ik ook, alleen bij Ter Stal waren ze toen maar 5 Euro, gelijk 2 bijgekocht, altijd handig, had ze er ook eentje voor op het kdv. Die zijn gewoon van laken katoen.

3. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ga ik daar zo even kijken! Ik kwam net via google op een ouder topic hier van dit forum uit: slaapzakjes

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb de vierseizoenen Puckabag, de zomerlaag is ook erg dun, laken-achtig
    Zo te lezen is de zomerslaapzak van Prenatal erg populair, die ga ik nog maar eentje bij halen dan :)

5. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    hier lapje stof gekocht en mijn moeder heeft een slaapzakje overgetrokken en het onder de naaimachien doorgehaald. Is niet heel ingewikkeld en heel leuk geworden.

Deel Deze Pagina