opbergsysteem welke???

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik ben op zoek naar een opbergsysteem voor dochter's speelgoed, ze heeft een eigen hoekje zeg maar, daar staat nu nog de box, die gaat weg, daar komt de kerstboom en daarna is t de bedoeling dat daar iets van een kastje/meubel komt voor dr spulletjes.

liever niet iets van ikea, maar als er mensen zijn die hier heeeeel erg tevreden mee zijn, graag tips!
    wel wil ik liever niet iets knalroze/geel/blauw of zo, ik heb een woonkamer in warme kleuren met veel antiek grenen en een chesterfield bankstel, dus t mag wel kinderlijk maar niet een of andere ballorig-hoek worden.

daarvoor krijgt ze namelijk een speelkamer als ze wat ouder is, nu heb ik dr graag in zicht zeg maar. zat zelf te denken aan n hout-kleur kast met rieten manden of zo, maar kan t niet vinden!!! of is dat geen goed idee, rieten manden?

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik ben zelf toch zeer tevreden over de Ikea trofast serie.
    Deze is buiten de knallende kleuren ook in witte bakken en rode bakken te verkrijgen. En anders een antieke verkleedkist proberen te scoren.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zou ook zeggen Trofast! Ideaal, en in verschillende maten en varianten verkrijgbaar.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik ga eens ff checken op de site van ikea, wat jullie bedoelen.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nog een trofast fan!

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja! das een idee, die expedit, ziet er niet zo ikea-achtig uit (sorry niet kwetsend bedoelt, maar ik ben nogal een miep qua inrichting)

en dan rieten manden, maar eens even mn man laten zien vanavond. er mag ook best een kleurtje in hoor, maar ik was niet van plan om er een villa kakelbont hoek van te maken.

Deel Deze Pagina