Ik heb erg slecht geslapen En nu moeten we weg, daggasten op de bruiloft van vrienden! Het lijkt nu heeeeeeel langzaam op gang te komen. Zag net ietsie rood/bruin/roze in mijn inlegkruisje! Hoop zo dat ik het vandaag vol ga houden!
Pfff meid wat een ***nieuws!!! Ik begrijp als geen ander hoe je je voelt...hoop dat er wonderen bestaan, voor ons beide!!
hey meis wat een k** nieuws zeg!!! ik hoop zo voor jullie dat het niet doorzet!! heel veel sterkte en ik blijf voor je duimen!!! liefs
Jeetje meis!! Dat is echt heel erg , na 1.5 jaar proberen eindelijk een positievetest en dan dit!! Wat oneerlijk.. Ik ga voor je duimen en wens je heel veel sterkte!! Knuffel!!
Wat balen meis en dan ook nog vandaag op zo'n dag Hopelijk kom je de dag een beetje door. Dikke knuffel en veel sterkte..
bah en dat op zo'n dag...dan heb je zin om de hele dag in bed te blijven liggen ik wilde je niet bang maken en daarom had ik het ook niet getypt, maar ik ging ook steeds lichter testen en een dag daarna toen ik heel licht had getest had ik ook 's morgens bloed verlies dat in de loop van de dag erger werd.... ik had het geluk dat ik toen wel heel erg snel zwanger was geworden en kan me voorstellen dat het na 1,5 jaar nog veel zwaarder is... sterkte ermee
Net thuis en gebroken!!! Het was een dubbele dag! De afleiding was fijn, maar de tranen zaten erg hoog! Inmiddels heel licht bloedverlies. Dat zal dus morgen of zondag wel doorzetten! Bedankt voor alle lieve reacties!!
Och meissie toch!! Bah wordt hier zo verdrietig van zeg! Knuffel voor jou...... meer kan ik op dit moment niet aan je geven...
Lieverd, wat verschrikkelijk oneerlijk! Eerst die blijdschap en daarna dat enorme verdriet! Maar wat mag je trots op jezelf zijn dat je de dag bent doorgekomen, ondanks dat het een zware en emotionele dag was. Rust vandaag maar lekker uit en laat alle emoties maar over je heen komen. Meer kan je nu niet doen. Ik hoop dat je hierna weer snel zwanger mag zijn en dat dat dan het verdriet van nu een beetje verzacht. Sterkte meis! Dikke knuffel voor jou!