Vloer

Discussie in 'De lounge' gestart door Amaranthas, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Even een vraagje dames.
    Wij wonen nu bijna 7 maanden in dit huis en hebben toen we er net zaten de Prarie vloer van de ikea neergelegd.
    Maar man wat heb ik daar een spijt van.
    Met een kind een 5 honden moet ik elke dag stofzuigen en dweilen.
    Helaas ziet de vloer er al niet meer uit. Het is een vloer met een v-groef en op sommige plekken komt hij al omhoog. Ook zie je er werkelijk ALLES op. Ieder vlekje, ieder haartje.
    Ok met kinderen en honden heb je rommel dat snap ik maar dit vind ik verschrikkelijk.
    We zitten er dus aan te denken om de hele vloer er maar uit te halen en een nieuwe te leggen binnenkort.

Wat is nu een goede, mooie maar ook betaalbare vloer?
    Vooral het elke dag stofzuigen/dweilen en de honden moet je in het achterhoofd houden. Iemand een tip of advies??

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wij gaan vanmiddag op pad voor een pvc vloer met eventueel vloer verwarming.

Hier 8 jaar lang ook een Ikea vloer. Maar die ziet er nog aardig uit. maar waar de eettafel staat is hij flink versleten. Naden afgebrokkeld etc. Dit kwam pas na 5/6 jaar. Het is de tundra vloer.

3. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij hebben van de zomer een PVC vloer laten leggen. Ben er nog elke dag blij mee. Hier geen honden maar wel vaak zuugen en dweilen vanwege een kind.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    als ie nog maar zo kort ligt zou je dan niet eventueel via garantie oid een deel terug kunnen krijgen?
    wij hebben zelf onze vloer bij een vloerenboer vandaan.
    niet bij zo'n hele mooie zaak maar echt op een boerderijtje.
    scheelt al heel veel in prijs in wat voor pand ze zitten want so hebben bij dezelfde man toen een vloer gekocht die in zo'n heel mooi pand 20 euro de meter duurder was.
    zij weten vaak ook wat voor vloer past bij het gebruik

Deel Deze Pagina