Is hij nu aan t uitdrogen????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 16 maanden is vanaf zondag ziek en eet niets meer wilt ook bijna niets drinken alleen af en toe een fles melk van 120 cc dat Zal net 2 x op een dag zijn. Hij heeft vanaf maandag echt spuitluiers. Hij is op zich nog wel levendig af en toe is hij wat suf maar is hij nu toch al aan t uitdrogen??? Dokter zegt dat ik me geen zorgen moet maken

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goed zijn luiers in de gaten houden, heeft hij nog een paar natte luiers per dag? En als de diarree ook vandaag aanhoudt zou ik de HA nogmaals bellen. Heb je ORS in huis?

3. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik maar die wil hij niet drinken Over de hele dag heeft hij misschien twee natte luiers

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geef onze dochter sportdrank, heeft dezelfde werking als ors en is ook nog lekker..

5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Cola!

Heb van het weekend een topic geopend over mijn dochter die zo'n 6 spuitluiers op een dag had, dokter had geadviseerd cola te geven i.p.v. ORS.

Half bekertje cola mengen met de andere helft water. Op kamertemperatuur geven (zonder prik). Bekertje verdelen over de hele dag natuurlijk, niet in één keer :D

En het werkt, echt!

6. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dokter wil afwachten. Ga dan die cola eens uitproberen

Deel Deze Pagina