Ik denk dat mijn man en ik verschrikkelijk goed bij elkaar passen De ware is denk ik in meerdere mensen te vinden. En verder sluit ik me zeker bij Bella haar laatste alinea aan,
Ik weet vrijwel zeker dat er voor iedereen een Ware bestaat. Ik denk alleen wel dat het te maken heeft met mijn geloof in 'een reden voor alles', en dus ook dat er van te voren al een soort plan bestaat voor ieders leven. Dus als jij emigreert naar Australie, is dat van te voren in de planning opgenomen, en is de kans dus groot dat jouw Ware daar op je wacht (snappen jullie mijn redenering?).
Ik geloof wel in het feit dat er een pad voor je uitgestippeld is zeg maar , maar dat geloof in de ware die op je wacht is er niet zo ..
Ik geloofde er vroeger nooit in en na een echtscheiding al helemaal niet.Maar nu weet ik beter.Ik heb mijn man ontmoet in het buitenland toen ik met mijn zoontje op vakantie was een jaar na een echtscheiding.Hij is ook Nederlands en was daar uitgezonden.Achteraf bleken we in dezelfde stad te wonen,we zijn naar dezelfde school gegaan en een goede vriend van mij was ook een goede vriend van hem. Op 1 of andere reden hebben we elkaar nooit eerder ontmoet.....heel vreemd... Het voelde trouwens zo goed dat we na een paar weken zijn getrouwd.Natuurlijk kregen we heel veel commentaar dat het fout zou gaan en waar waren we mee bezig blablablabla......maar nu zijn we dit jaar alweer 17 jaar samen en 17 jaar getrouwd. We hebben heel veel meegemaakt maar het voelt nog steeds heel erg goed. We hebben nog steeds het vlindergevoel in ons buik als we zoenen en zijn nog steeds erg blij met elkaar.We voelen elkaar erg goed aan en praten heel veel. Dus ja....ik geloof inderdaad dat de ware bestaat. Maar heb hem wel aan de andere kant van de wereld ontmoet ook al woonde hij nog zo dichtbij !!
ik geloof hier ook in( ben overigens niet gelovig), voor iedereen is er een soort van weg, maar het is aan jou of je die bewandeld of af en toe een zijpad kiest. dan duurt het wat langer voor je bent waar je zijn moet. mijn vriend en ik (inmiddels 5 jaar samen) hebben al bij elkaar in de kleuterklas gezeten. en onze lagere schooltijd op dezelfde school. ieder naar een ander voortgezet onderwijs. toen ik 18 was kwamen we elkaar weer tegen, vonden elkaar toen al leuk, maar nooit wat gezegd (durfden allebei niet ) we zijn elkaar tegen blijven komen, ieder relaties gehad. tot op dag hij in de flat ging wonen die recht tegenover het huis van mijn ouders staat (je loopt het tuinpad af en de flat in). op een dag een praatje gemaakt, ben bij hem langsgeweest en dat gevoel wat ik toen had vanaf die eerste avond. een gevoel van "dit is het" het klikte en het was alsof het nooit anders was geweest, die rust die over je heen komt (samen met een enorme lading vlinders), 2,5 maand later ben ik bij hem ingetrokken en we zijn dolgelukkig. ik denk wel eens; had één van ons toen maar wat gezegd, dan hadden we nu 11 jaar samen geweest ipv 5, maar schijnbaar waren we er toen nog niet klaar voor. sorry voor het lange verhaal,
ik geloof dat er meerdere "waren" voor iemand zijn. lijkt me toch lastig als je er meerdere tegelijk tegen het lijf loopt..
Ik geloof ook in meerdere ware's... ik denk ook dat als je ergens moeite voor doet en insteekt er in heel veel mensen een goede relatie ziet.
Moeilijk om daar zo een antwoord op te geven! Heb vorig jaar mijn man verloren na een relatie van 14 jaar, heel snel (na drie maanden) weer iemand anders ontmoet en waar het ontzettend mee klikt, en samen besloten voor een kindje te gaan! Voor mij zijn er dus minimaal 2 'de ware' op de wereld (geweest).
Ik geloof niet zo in de ware liefde. Hoe je ook uit elkaar gaat door ruzie het niet meer samen gaat of de dood. Dan geloof ik dat je altijd weer wel iemand vind waar je van houd net zoveel als een ander
Ben ik het niet mee eens Fleur. Ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel van een ander zou houden zoals ik nu van mijn vriend doe.
Ik geloof zeker in de ware, maar ik geloof er ook in dat de ware alleen jouw kan vinden, als je er naar zoekt kijk je er gegarandeerd overheen ik ben nu al bijna 10 jaar samen met mijn ware hij denkt dat ik hem gevonden heb en ik denk dat hij mij gevonden heeft ... wie zal het zeggen.
ik ben ook al 9 jaar (ja ik was 15) samen met mijn ware! Toch geloof ik idd wel dat ik aan de andere kant van de wereld met iemand anders ook gelukkig had kunnen worden hoor, maar het is gelukkig lekker dicht bij huis gebleven
ja ik geloof erin voor de volle 100% want ik heb de mijne gevonden! We kennen elkaar dit jaar 25 jaar en al die jaren hebben we om elkaar heen lopen draaien tot het "noodlot" ons samen bracht en nu zijn we 6 jaar een stel, sinds 2003, 1 jaar later woonden we samen, vorig jaar februari zijn we getrouwd en nu dus ruim 7 maand zwanger! We hebben de eerste 4 jaar heel erg veel moeten doormaken en we zijn er super sterk uit gekomen!!
mmm moeilijk hoor... want inderdaad iedereen denkt nu de ware te hebben gevonden en veel mensen dachten dit ook en toch gingen ze uit elkaar. Ik weet het niet ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend maar stel het zou fout gaan dan zal ik toch wel weer iemand tegenkomen, dus tja dan was hij toch niet de ware?! Ik leef in het nu snappie?, en ik weet wel dat ik ontzettend gelukkig ben en geen beter vader had kunnen wensen voor mijn dochtertje!!!
Ik geloof dat er meerdere ware's zijn. Maar je moet het dan als je er een tegenkomt ook het geluk hebben dat je diegen tegenkomt op het juiste moment in jullie levens. Ik ken mijn vriend al een jaartje of 10, toen ik hem tegenkwam was het absoluut niet de ware voor mij.Maar 5 jaar later klopte het precies..
Ben het helemaal eens met kbloem... Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen was hij niet de ware.. ik was toen met iemand anders die op dat moment de 'ware' voor mij was! Toen we elkaar op een ander moment weer troffen, en mijn relatie met die ander voorbij was, groeide mijn huidige vriend uit tot mijn 'ware' ....
Ik denk ook dat er meerdere zijn die je ware kunnen worden, maar dat het ook van het moment in je leven afhangt wanneer je wie tegenkomt en de ware wordt. Ik ben mijn man 14 jaar geleden tegen gekomen en we hebben veel meegemaakt in die tijd en kan zeggen dat hij echt de ware is voor mij en dat dat wederzijds is.