Ik vind het zelf prima kunnen, hoor. Zo ingewikkeld is het niet. Ik ken ook een meisje dat Esmire heet (dat wordt op z'n Frans uitgesproken), misschien ook nog een idee... Maar als jullie Esmea mooi vinden, zou ik gewoon voor die naam gaan.
Ik vind het niet mooi, esmee erg leuk Maar nu lijkt het net of je totaal iets anders wil en er maar wat van maakt
Niet mijn smaak maar niks mis mee. Snap niet dat mensen dit te geknutseld vinden. De klank loopt gewoon lekker en schrijfwijze esmea is duidelijk. Gewoon doen als dit DE naam voor jullie is ☺
Asma is een Arabische naam en sommige schrijven het als asmaE omdat in het arabisch die "e" een letter is die je uitspreekt als doffe e maaar die je niet echt uitspreekt Kan je nog volgen? Haha Int Arabisch : أسماء
Vind ook wel vreemd dat mensen het geknutseld vinden. Aangezien er toch 5 mensen die naam hebben. De voorstellen die gedaan zijn vinden wij niet mooi. Zijn meer van de namen uit Franse richting. Esmee is mooi, maar esmea vinden wij beter klinken bij de eerste naam(al zal de merendeel hier dat ook niks vinden Haha). Hebben Gelukkig nog een aantal dagen om de knoop door te haken wat het gaat worden.
Hebben 5 mensen hetzelfde geknutseld. ik vind het ook geknutseld. maar dat is niet altijd negatief. Voor een eerste naam vind ik het zeg maar " te orgineel". Voor de tweede naam kan het wel. Ik vind het mooi als eerste en tweede naam samen goed klinken. En jij zegt dat dat zo is. Doen dus!
Ja, de naam Esmea bestaat - Esmea - Name Meaning - What does my name mean? Description of the female first name of Esmea - Meisjesnaam: Esmea - ZeeVanNamen.nl ook de schrijfwijze Esmae : - Esmae - Meaning And Origin Of The Name Esmae | BabyNames.co.uk En ook nog de naam Esmena : - Esmena Voornamen betekenis babynaam Esmena Aangezien het om de tweede naam gaat, zou ik het doen.
Volgens mij ben ik de eerste versie hier in het tooic weleens tegengekomen. Vind het ook te gemaakt eigenlijk. Tweede schrijfwijze helemaal. Zou gewoon Esmee kiezen dan.