hallo, ik heb gister een nieiuwe tel gekocht een nokia E72 met qwerty toetsenbord . nu is eigenlijk mijn vraag hoe ik snelkopelingen zoals msn en hyves en bijv notities op mijn hoofdscherm krijg? t kan zijn dat ik nog meer vragen heb dadelijk die zet ik dan wel weer hier bij
Moet je in je beeldscherm links onder in op opties drukken en dan kiezen voor inhoud bewerken .. als het goed is kan je dan zelf instellen wat je waar wilt hebben ..
bij mij staat links onder menu en als ik daar op klik zie ik alle pictogrammen maar niks van inhoud bewerken
ow wacht sorry heb een heel ander type nummer in mijn hoofd .. sorry .. jij hebt zo'n blackberry ding idee .. staat het niet uitgelegd in het instructie boekje ?
ik denk dat ik t uiteindelijk gevonden heb na 2 dagen pppfffff maar t stond niet in t boekje !!! de mag weer op slot
ik heb het destijds wel uit het boekje gehaald volgens mij. Maar goed fijnd at je het al gevonden ehbt
Dacht ik al dat jij die had heb ik nl ook en zo werkt het idd op onze telefoon. Maar krijg hyves niet op mijn hoofdscherm... weet jij hoe ik dit moet krijgen? heb het wel op mijn foon maar kan het niet op het hoofdscherm krijgen en lijkt me wel makkelijk
Denk niet dat je die er bij kan zetten, hij staat namelijk niet in de lijst van progjes die je daar neer kan zetten ..
Ik heb mijn e72 nu n week en vindt t een geweldige ding. Ik raad je aan om de handleiding te DL op de site van Nokia. Dat is dus een hele andere dan die erbij zit. Daar staat bijna niks in. Die op de site is heel uitgebreid.