bestaat een cyclus van 20 dagen? OF???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweede poppie, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie onderwerp of miscien toch innestelings bloeding??
    eerst was het een donker rode veeg en nu klein beetje roze bloeding,,, weet niet hoe mijn cyclus loopt (hoeveel dagen) maar bestaat er een cyclus van 20 dagen??? (voel een steek in me onderbuik maar meer ook niet

liefs

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het kan maar het lijkt me niet gunstig (of geen ei of een superkorte luteale fase). Maar ze komen korter voor: dan is je cyclus 'gewoon' in de war. net gestopt met de pil?

3. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    al een tijdje gestopt maar 18 dagen geleden mijn 1ste menstruatie gehad!!, en daarvoor 3 maanden niks!!,,

liefs

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik heb ook een keer een cyclus van 17dagen gehad.. en waarschijnlijk ook geen eisprong gehad.. was voor mij vast nog een keertje grote schoonmaak (van mijn baarmoeder). Ik werd eerst na 65 dagen ongesteld en toen na 17.. en daarna werd het een beetje normaal, voor mij was het denk ontpillen.. Misschien voor jou ook!!

5. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Die van mij is altijd rond de 20 dagen omdat ik een korte luteale fase heb

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het klinkt opzich ook wel als een innesteling, dan kan je ook wat bloed verliezen.

Maar hoelang zijn je cyclussen voorgaande keren geweest?

7. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    truus: weet ik niet want ben nu voor de 2 keer ongsteld geworden (sorry beetje raar mischien) maar hou het ook niet bij!!! ik was gestopt met de pil en toen 3 maanden niet ongesteld geworden en nu voor de laatste x ongeveer 20 dagen geleden,,, maar als dit mijn ongesteldheid moet vorstellen is ht wel weinig bloed!!!!

liefs

8. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja en ik had vndaag voor de zekerheid een tampon gebruikt alleen die kwam er kurkdroog weer uit auuuuuuuuu!!!

Mischien moet het nog doorzetten

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Das pijnlijk inderdaad ja haha. Misschien dat het nog doorzet inderdaad, dat zou kunnen als je ongi word. Maar als het bij die ene veeg blijft dan denk ik eerder aan een innestelingsbloeding. Misschien toch wel ff handig om vanaf nu de duur van je cylus op te gaan schrijven ;)

Deel Deze Pagina