wie kan mij vertellen waar ik boxpakjes kan kopen maat 56/62. ik kan ze hier nergens vinden, alleen bij prenatal, maar dat is hier niet naast de deur. heb trouwens ook weinig zin om er veel geld voor uit te geven, heb ze gezien voor 40 euro, vind ik teveel.
hema en v&d kunnen wij niets kunnen vinden.. ik bedoel dat een broek en truitje aan elkaar en liefst als het kan zonder voetjes
Ik heb een boxpakje zonder voetjes van de Hema. Een grijs met wit gestreepte... Bedoel je zoiets? HEMA - baby - nachtkleding - slaappakje
Maat 56-62 bestaat volgens mij niet. Het is altijd 50-56 of 62-68. Of je moet enkele maten hebben, in combimaten bestaat 56-62 niet. Boxpakjes kun je vinden bij C&A.
ik heb zo ook gehad voor mijn zoontje. Tijdens mijn zwangerschap gekocht bij de hema en hennes & maurits.
Hoi, Weet iemand toevallig ook waar je ze in maat 74 kan krijgen? Kan het nergens vinden en vind ze zo fijn! En mijn meisje ook.
@Tico, ik zag ze bij de C&A in maat 74 nog hangen. Hing er hier maar één soort (een blauwe met streepjes). Ze zijn er dus wel. Het is trouwens één met voetjes er aan. Ik vind ze ook ideaal als pyama.
Duitsland!! Dus zeker bij de Baby-Walz en anders een keer over de grens spieken. Ze hebben ze echt overal en in alle soorten en maten!