...waar m'n zus het vorige week over had. Ze heeft de naam niet gezegd, maar ben wel nieuwsgierig geworden. Het ging om een binennspeeltuin die elke woensdagvoormiddag en vrijdagmiddag(?) een paar uur voor peuters gereserveerd heeft, dan mogen er dus geen grotere kindjes komen. Ik dacht 's woensdags van half 10 tot 13 ofzo.(of 10 tot 12.30, kan ook) Weten jullie misschien welke ze bedoelt? En of ze een website hebben?
Speelboerderij "de Vossenberg" deze misschien? staat ook iets geschreven over op woensdag en vrijdag een speciale peuterochtend
Ballorig ? zit door heel nederland en is een grote indoor ballenbak met glijbanen en klauter dingen... errug leuk trouwens voor de kids Weet niet of je dat bedoeld maar weet wel dat ze daar ook peuterochtende hebben ...
idd de vossenberg en anders heb je nog haasje over bij Oosterhout Maar denk vossenberg want die heeft idd speciale tijden
ik vind persoonlijk haasje over veel leuker! Voor onze meid van ruim 2 dan he, maar wij gaan gewoon overal samen in en op. En nog 1 voordeel het is daar nooit druk. We komen er regelmatig en meer als 10 kindjes heb ik er nog niet gezien. Ik vind bij de Vossenberg de afdeling voor de peuters te klein en voor de ouderen te groot. En anders heb je ook nog pukkemuk in dongen! Die is ook super want zit een kinderboerderij bij
Ik denk idd dat het deze is, ik had eroverheen gelezen dat ze peuterochtenden hadden! Dankjewel! @de rest van de girls; ook dankjewel!
ja het is idd de Vossenberg, zijn er pas met een groepje geweest was superleuk, alleen vind ik het daar erg duur (eten en drinken) en te weinig begeleiding (steeds oudere kindjes in het peutergedeelte en die waren zo lomp dat je de kleintjes echt bij je moest houden! Nu kan je als ouders zijnde ook opletten maar dat vergeten de ouders blijkbaar als ze daar zijn, hier in Deurne (trollenland) hebben ze wel personeel die erop let of er oudere kindjes in het peutergedeelte spelen, dat vind ik een goed iets!