Bestaat er een kleine verpakking van Friso?

Discussie in 'Voeding' gestart door lucie, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik geef volledige borstvoeding.
    Nu wil ik weer beginnen met sporten in de avonduren, en wil proberen dat tussen de voedingen door te doen.
    Voor de zekerheid wil ik een pakje voeding voor mijn vriend achterlaten (ik wil hiervoor niet kolven, omdat ik daar gewoonweg een kluns in ben), voor het geval onze dochter het echt niet houdt...
    Omdat ik uiteindelijk op de Friso wil overstappen, wil ik daar ook graag een klein pakje van zoals er van de Nutrilon bestaat.
    Is dat verkrijgbaar (ik zie het nl. nergens in de winkel)? Enkele jaren geleden bestonden er wel mini-blikjes...
     
  2. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die miniblikjes bestaan niet meer. Wel zitten er in een pak twee kleinere zakken, maar voor heel af en toe tussendoor in noodgevallen is dat een dure oplossing. Nutrilon heeft wel die handige kantenklaar pakjes.

    Lukt een keer kolven voor een noodgeval echt niet? Ook geen slokje van 50cc?

    Waarschijnlijk redt je het wel hoor, vooral als je vlak voor het sporten je dochter laat drinken. Met lege borsten sport veel gemakkelijker.
     
  3. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Het sporten is gisteren gelukt tussen de voedingen door!
    Toch ga ik Friso eens mailen denk ik!
    Ik vind dat wel handig die kleine pakjes!
     
  4. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik zag laatst bij de etos van friso kleine verpakkingen liggen de normaal en de hypo allergeen (raden ze toch vaak aan met borstvoeding ha?)
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    ja ze hebben wel kleine pakjes, in zowel startvoeding als opvolgmelk, ze kosten 1,99 euro, en zijn te koop bij etos :D
     
  6. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Oh, echt? Te gek! bedankt voor de tip, sim en makey! :D
     
  7. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ze bij Schlecker ook gezien.
     
  8. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    die pakjes zijn vanaf 12 maanden dames!
     
  9. kristel

    kristel Niet meer actief

    Ik heb een paar maand geleden een kleinere verpakking gekocht van Friso 1. Ik meen 170 gram (ipv een doos met 2 keer 450 gram).
     
  10. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    He Kristel,

    Waar heb je dat gekocht? Ook bij de Etos?
     
  11. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb vandaag toevallig in rotterdam bij de etos kleine verpakkingen friso zien staan nummer 1 en 2 180 gram en koste 1,99.
     
  12. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    kant en klaar van nr 1 is er niet he?
     
  13. een vriendin van mij had ook een klein pakje van nr.1 ook bij etos vandaan, ik ga er zelf ook even wat halen, altijd handig!
     
  14. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb voor de zekerheid altijd nog een pakje Nutrilon kant-en-klaar Nr1.
     
  15. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    kan dat wel als je friso gebruikt?
     
  16. Ja dat vroeg ik me ook af, ik heb zo'n pakje van nutrilon staan voor de nacht vanaf 6 maanden, maar ik gebruik friso 1, kun je dat idd combineren of kun je het dan beter gewoon niet gebruiken?
     
  17. Ja dat vroeg ik me ook af, ik heb zo'n pakje van nutrilon staan voor de nacht vanaf 6 maanden, maar ik gebruik friso 1, kun je dat idd combineren of kun je het dan beter gewoon niet gebruiken?

    Oeps 2 keer :oops:
     

Deel Deze Pagina