Hahah ja bijna wel ja. Bleef maar kijken en je zou bijna zweren sat je dan toch een ini mini lijntje ziet, maar volgens mij wilde ik die gewoon zien haha
Ja w8 wel tot volgende week. Maar merkte net wel toen ik naar het toilet ging dat m'n onderbuik opgezwollen is. Is dat ook normaal? Voelt ook wat gespannen.
Pff die onzekerheid word je echt niet goed van. Bijna een week overtijd en negatief testen. Heb zo'n raar gevoel in m'n onderbuik. Wil vrijdag nog een keertje testen, is dat ook negatief en blijft de menstruatie nog weg bel ik maandag gewoon de huisarts voor een bloedtest. Ik hou jullie op de hoogte
Weer negatief getest. Heb de huisarts gebelt voor een bloedtest, assistente belt me daar zo over terug. Heb werkelijk bijna alle klachten maar de testen blijven negatief. Dus maar weer afwachten.
Of ja negatief, een heeeeeel licht streepje telt niet toch? Moet de test echt goed in het licht houden wil je het een beetje kunnen zien, tis echt heel vaag, dus dan telt het toch niet.
Heb met de assistente gesproken, zij zegt dat een bloedtest nog niet veel uitmaakt om te doen omdat in het bloed net zoveel waarde zit als in de urine, dus als ik zo'n test zou doen zou er nog niks uit kunnen komen. Advies was om over 4/5 dagen opnieuw te testen, komt er dan opnieuw niks uit en heb de klachten nog, moest ik terug bellen.
Rot dat ze geen bloedtest wilden doen... Had je tenminste een getal in plaats van een 'is dit een streepje of is dit geen streepje' Kan je het streepje op foto zetten of is het daar te licht voor? Groetjes!
Nee zou het graag willen, maar daar was hij echt veel te licht voor, zag het zelf al amper haha (of droomde het misschien) Doe woensdag gewoon nog een testje, komt daar weer iets vaags uit, dan mag de huisarts me verder helpen.
Net weer een test gedaan, en kom er maar niet uit. Zie wel een streepje (heel licht) maar geen idee of dat nu roze moet zijn of dat het een indroog streepje is.
Op je eerste foto zie ik wat je bedoeld. Alleen het streepje ziet er grijs uit.. dus een indroger. Welke testen gebruik je? Zijn ze wel erg gevoelig? Anders zou ik zeggen haal de kruitvat ff.. 2v5 eu.
De 2v5 euro van kruitvat is misschien nog een idee voor je. Ik heb wel het idee dat ik wat zie, maar ik moet goed turen en dan nog betwijfel ik of hij wel roze is en niet grijs... Vervelend voor je dat je nog altijd geen duidelijkheid hebt.
Ja dat bedoelde ik dus ook haha. Zal morgen even naar de Kruidvat gaan en woensdagochtend opnieuw testen, maar dan ben ik er toch ook wel echt klaar mee. Pffff dan laat ik het aan de dokter over.